پیش بینی آب و هوای کشور در پایان تعطیلات

پیش بینی آب و هوای کشور در پایان تعطیلات

آرسل:

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های همدیدی و پیش بینی هواشناسی، امروز یکشنبه و فردا دوشنبه (22 و 23 فروردین) استان های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، شمال. و شرق فارس. در بخش هایی از استان کرمان، خراسان شمالی، خراسان شمالی، خراسان شمالی و البرز مرکزی و شرقی، بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی، در برخی نقاط گرد و خاک، بارش برف و در نقاط مرتفع بارش تگرگ پیش بینی می شود.

همچنین در روز سه شنبه (24 فروردین) شمال استان های هرمزگان، فارس و خراسان رجوی، ارتفاعات کرمان، جنوب اصفهان، بخش هایی از چهار محال، بختیاری، کهگیلوه، بویر احمد و بارش های پراکنده. ارتفاعات البرز مرکزی.

چهارشنبه (24 فروردین) در نیمه غربی استان های اصفهان و کرمان، شرق لرستان، همدان، مرکزی، چهار محال و بختیاری، شمال استان های فارس، هرمزگان، کهگیلوه و بایر احمد، ارتفاعات مازندران و پنجشنبه (16 فروردین) در نیمه شمالی کرمان. در استان های یزد، گلستان، خراسان شمالی و جنوب سیستان و بلوچستان احتمال بارش باران وجود دارد.

روزهای یکشنبه و دوشنبه (22 و 23 فروردین) در قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم و بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی آب و هوای کشور در پایان تعطیلات" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی آب و هوای کشور در پایان تعطیلات"، کلیک کنید.