واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال

واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال

آرسل:

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از شهریه های معوقه، نیروی خرید خدمات، مدیران و معاونین نوبت دوم مدارس، حق التدریس معلمان، سال کمک هزینه تحصیلی، برنامه ریزی برای تثبیت تحصیل در روزهای کرونا خبر داد. هزینه فوت و ازدواج معلمان و مربیان ایثارگر و استثنایی گفت: بخشی از حقوق قبلی از پایان سال و بخشی نیز تا 15 فروردین به حساب واریز می شود.

علی فرهادی همچنین گفت: حق التدریس معلمان را تا پایان آذرماه دریافت کرده ایم و در تلاش هستیم تا دی ماه نیز دریافت کنیم. اما این تصمیم تا پایان آذرماه گرفته می شود و به زودی به حساب معلمان واریز می شود. ما تلاش می کنیم تا قبل از پایان اسفند این ودیعه را واریز کنیم و رییس جمهور هم بر آن تاکید داشت.

وی سه ماه حق الزحمه معوقه و اضافه حق الزحمه معلمان شاغل و بازنشسته را 1717 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به قابل توجه بودن رقم مذکور، احکام آن نیاز به تعدیل دارد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره مطالبات نیروهای تدارکاتی نیز گفت: حقوق دو ماهه مطالبات این نیروها قبلا پرداخت شده است. با پرداخت معوقه شهریه به زودی معوقات آذر و دیما را به استان ها پرداخت خواهیم کرد.

فرهادی همچنین تاکید کرد: تلاش ما بر این است که معوقات را تا قبل از پایان سال پرداخت کنیم به شرطی که فرآیند بانکی انجام شود، اما اگر به دلایلی در استان خاصی انجام نشود تا ششم این سپرده گذاری انجام می شود. آخرین مورد آوریل است.

وی با اشاره به مدارس دو نوبته که تعداد آنها نیز بیشتر است، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال مدیران و معاونان نوبت صبح این مدارس نیز نوبت عصر را بر عهده گرفتند تا مدیریت را بر عهده بگیرند. مدرسه علاوه بر مسیولیت های خود، دارای عنوان معاون مدیر و نوبت دوم است. حقوق این افراد نیز پرداخت می شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش به سنوات کمک آموزی بیشتر معلمان ایثارگر و استثنایی اشاره کرد و در این زمینه گفت: آموزش و پرورش باید با عنوان سنوات کمک هزینه این دسته از معلمان به صندوق بازنشستگی وجه اضافه پرداخت کند چرا که زودتر بازنشسته می شوند. . ، که تاخیر داشتیم; همچنین با ارایه وام و سپرده و در نتیجه مشکل بازنشستگی این معلمان حل خواهد شد.

وی گفت: طرح تثبیت آموزش و پرورش در ایام کرونا، حق تحصیل معلمان را نیز جزو سایر عوارض محسوب می کند. حدود 300 میلیارد تومان است که در هفته اول فروردین ماه تخصیص آن را دریافت و پرداخت خواهیم کرد. بدهی آموزش و پرورش نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته و تلاش می کنیم آن را به صفر برسانیم.

وی همچنین گفت: هزینه های فوت و عروسی نیز از دیگر هزینه هایی است که باید زودتر پرداخت می شد اما از سال های گذشته باقی مانده و به دلیل این مسایل از سال 93 و 1393 بدهی داریم که تا قبل از عید به یکباره تسویه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال"، کلیک کنید.