طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید / جزییات محدوده طرح

طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید / جزییات محدوده طرح

آرسل:

حمدالله رحمتی پور رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز امروز گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان به ویژه در جاده های منتهی به مراکز خرید و در نتیجه ازدحام و ازدحام در روزهای گذشته افزایش یافته است. سال طبق مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان البرز، یکی از اقداماتی که در دستور کار پلیس راه برای کاهش تردد و تردد خودروها قرار گرفته، اجرای طرح محدودیت ترافیکی است. زوج ها یا افراد در زندان.

وی افزود: این پروژه در مرکز مرکزی شهر کرج، بلوار جامباجان، بلوار کالج واقع شده است. از جنوب به شمال، میدان امام (ره)، میدان توحید، بلوار بلال، حف تیر و دانش در این منطقه قرار دارند. بلوار تقاطع، بلوار علامه جعفری، بلوار جمهوری، بلوار شهدای روحانی، بلوار شهید مطهری، بلوار آزادگان. و بلوار بسیج از سه شنبه 24 اسفند، به استثنای روزهای تعطیل، از ساعت 16 الی 21 و از طریق سیستم های خاص، دوربین های نظارتی و پلاک خوان.

وی گفت: خودروها بر اساس آخرین عدد سمت راست پلاک، فرد یا زوج متمایز می شوند و ورود غیرمجاز توسط دوربین ها و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه می شود.

رحمتی پور افزود: تردد وسایل نقلیه عمومی (تاکسی، اتوبوس و…) و امدادگران (اورژانس، آتش نشانی و…) مجاز است.

رییس پلیس راه استان البرز از شهروندان خواست در روزهای پایانی سال از تردد غیرضروری در مرکز شهر خودداری کرده و با ماموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید / جزییات محدوده طرح" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید / جزییات محدوده طرح"، کلیک کنید.