خبر مهم پلیس درباره کنترل پهپادی سفر های نوروزی

وی درباره اضافه شدن تجهیزات جدید به پلیس در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در الحاقیه افتاد رونمایی از خودروی ضد گلوله شهری بود که همکاران ما آن را آماده کرده بودند و حمایت و همکاری و مشارکت پدافندی. صنعتی که در نوع خود انجام شد.بی نظیر و برتر از نمونه های خارجی.

اخبار مهم پلیس از کنترل پهپادها برای بازدید نوروزی

آرسل:

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به استقرار پهپادها به مرزبانی نیروی انتظامی تخصصی با خودروهای جاده ای ویژه گفت: این پهپادها در ایام نوروز برای اهداف خاص در ماموریت ها و کنترل جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند.

وی به رصد بیابان توسط پهپادها اشاره کرد و افزود: با الحاق جدید مرزهای ما بیش از هر زمان دیگری کنترل می شود و مراقبت و مراقبت بهتری را شاهد خواهیم بود.

سردار رادان از تخصیص 1000 دستگاه خودرو و 1500 دستگاه موتورسیکلت به لشکرهای ماموریت و 70 فروند قایق تاکتیکی تندرو به مرزبانی لشکر دریایی خبر داد که می تواند ماموریت های دریایی را به ویژه در امر مبارزه با قاچاقچیان افزایش دهد.

فرمانده انتظامی کشور در خصوص تعیین تکلیف دوربین های بدنه و آفلاین بودن برخی از آنها گفت: از ماموریت ها به صورت زنده یا آفلاین فیلمبرداری می شود و در صورت نیاز از تصاویر استفاده خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبر مهم پلیس درباره کنترل پهپادی سفر های نوروزی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبر مهم پلیس درباره کنترل پهپادی سفر های نوروزی"، کلیک کنید.