افزایش 20 درصدی وام ازدواج

افزایش 20 درصدی وام ازدواج

آرسل:

کیومرث هاشمی در نشست آنلاین ارزیابی عملکرد و پاسخگویی در جمع خبرنگاران به بیان نتایج ظرفیت 20 درصدی اماکن عمومی از جمله سالن ها و سالن های ویژه جوانان پرداخت که در دستور کار قرار گرفت. رییس شورای عالی جوانان در سال گذشته. در قالب طرح ازدواج آسان «وصل شیرین» مصوبه شورای عالی جوانان است که در دستور کار قرار گرفته است. اگرچه این 20 درصد اتفاق نیفتاد اما یکی از مشکلات جوانان محسوب می شود.

هاشمی هماهنگی نهادها و سازمان ها را برای اجرای این طرح ضروری دانست و افزود: نهادها و سازمان ها باید تسهیلات خود را در اختیار بخش خصوصی قرار دهند و قراردادهای خود را اصلاح کنند تا این مصوبه اجرایی شود. اصول ازدواج آسان

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این موضوع بین معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور بلاتکلیف مانده است، تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم. وزارت کشور هم قدرت دارد چون متولی کشور است و نمی تواند نهاد خاصی را مقصر ناکامی بداند. این بحث در سطح بالاتر مشکلی ندارد چون وزرای دو وزارتخانه در کنار هم در هیات دولت هستند اما در سطوح پایین نیاز به هماهنگی و هماهنگی بیشتر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 20 درصدی وام ازدواج" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 20 درصدی وام ازدواج"، کلیک کنید.