مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در 22 بهمن – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در 22 بهمن - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آرسل، وزارت میراث فرهنگی واقع در خیابان آزادی و مسیر اصلی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با برپایی غرفه های مختلف و اجرای نمایش های فرهنگی و هنری مختلف، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت. این پدیاترا از گروه های مختلف مردم و شرکت کنندگان همراه با برنامه است

در این غرفه 22 موکب وهمان با موضوع میراث فرهنگی برای عموم مردم برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین گروه های موسیقی اقوام ایرانی و گروه های موسیقی انقلابی نیز در این غرفه ها به اجرای برنامه می پردازند.

غرفه های صنایع دستی با حضور صنعتگران، غرفه های تجاری، برنامه های هنری کودکانه از جمله نقاشی و سفال به همراه غرفه های کودک و غرفه های توزیع کالاهای فرهنگی به همراه جاذبه های گردشگری و معرفی آثار فرهنگی تاریخی. فعالیت های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جشن انقلاب اسلامی.

همچنین با توجه به قرار گرفتن ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مسیر اصلی موکب، نماز جماعت عصر و عصر نیز طبق سنت هر ساله در این وزارتخانه اقامه شده و شرکت کنندگان مراسم یوم الله را اقامه می کنند. راهپیمایی 22 بهمن در نماز جماعت بعد از ظهر و عصر خود این وزارتخانه تاسیس کرده است.

22 از اولین دقایق جشن بهمن یوم الله، سرویس های بهداشتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مکان هایی مانند نمازخانه و حیاط این وزارتخانه در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. .

همچنین جمعی از مدیران، کارکنان و کارکنان ادارات مختلف وزارت میراث فرهنگی با پیوستن به راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در 22 بهمن – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در 22 بهمن – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.