دقت نظر و تخصص مضاعف لازمه برخورد با مجرمان یقه سفید است

دقت نظر و تخصص مضاعف لازمه برخورد با مجرمان یقه سفید است

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرازه گفت: برای برخورد با مجرمان یقه سفید دقت و مهارت بیشتری لازم است.

به گزارش آرسل، سردار حسین رحیمی فراضا در جلسه تدوین سند راهبردی پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه راهبرد و افق آینده باید همواره بر اساس اصول، اعتقادات، ایمان، اطلاعات و واقعیت و توانمندی های موجود تدوین و هماهنگ شود، گفت: در این راستا باید برنامه ریزی های لازم را انجام داد. : سند راهبردی باید به گونه ای تنظیم و تدوین شود که اهداف پیش رو بر اساس اسناد و عناصر تدوین شده در آن محقق شود و این سند نقشه راه حرکت رو به جلو باشد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ها و اهداف آتی مبتنی بر سند راهبردی باید بر اساس مستندات دقیق و کارشناسی رصد، تدوین و ابلاغ شود، گفت: پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی جدیدی است که با توجه به حساسیت و اهمیت ماموریت پیش رو. سند راهبردی خود را به درستی تدوین، کنترل کرده و باید ارتباط برقرار کند.

رحیمی افزود: استراتژی در واقع نحوه حرکت یک گروه به سمت دستیابی به اهداف و تعیین اهداف است که آنها را به سمت ایفای نقش موثر در پیشبرد اهداف یک سازمان سوق می دهد. در این مسیر باید راهکارها و مولفه های لازم به صورت مثبت تهیه و در حوزه سلبی ابلاغ شود.

راهبرد اصلی و اساسی ما مبتنی بر تکیه بر عوامل مثبت است، رییس پلیس امنیت اقتصادی فرازه گفت: جلب مشارکت، همکاری و همکاری نهادهای دولتی، خصوصی و غیردولتی و استفاده از توانمندی های آنها برای ایجاد بسترهای لازم. مدیریت فعالیت و تولید سالم اقتصادی در کشور یکی از مهمترین راهبردهای ماست.

وی افزود: اقدامات منفی و متقابل در سایه اقدامات مثبت انجام خواهد شد و تلاش ما بر این است که با ایجاد و فراهم آوردن بسترهای لازم، بستر لازم برای تعالی، شکوفایی و رشد اقتصادی کشور را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به دلیل گستردگی، پیچیدگی، حساسیت و اهمیت مسایل اقتصادی از جایگاه ویژه و حساسی در این زمینه برخوردار است، گفت: حضور نخبگان و هوشمندی متخصص در مسایل اقتصادی می تواند کمک شایانی به پیشگیری کند. و برای مبارزه با فساد و جرایم اقتصادی. تلاش ما بر این است که با راه اندازی مدرسه پلیس امنیت اقتصادی اقدام موثری در این زمینه داشته باشیم.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرازه در پایان گفت: مجرمان حوزه اقتصادی موسوم به مجرمان یقه سفید با آگاهی و درک لازم فعالیت مجرمانه خود را انجام می دهند و برای برخورد با این گونه مجرمان نیاز به دقت و مهارت بیشتری است.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دقت نظر و تخصص مضاعف لازمه برخورد با مجرمان یقه سفید است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دقت نظر و تخصص مضاعف لازمه برخورد با مجرمان یقه سفید است"، کلیک کنید.