کنایه اماراتی ها پس از اخراج مجیدی؛ ممنون بابت برکناری او!

کنایه اماراتی ها پس از اخراج مجیدی؛ ممنون بابت برکناری او!

به گزارش خبرگزاری آرسل؛ واکنش به جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا ادامه دارد. مدیران این باشگاه اماراتی پس از شکست مقابل البطایح با سرمربی سابق استقلال جلسه ای برگزار کردند که در این دیدار تیم ها برای پایان این همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش ورزش سای، اگرچه کلبا در این فصل نتایج ضعیفی کسب کرد، اما بسیاری از کارشناسان امارات اذعان داشتند که تیم مجیدی مقابل قوی ترین تیم های این کشور عملکرد خوبی داشته و بدشانسی های عجیب و اشتباهات مرگبار باعث هدایت بازیکنان این تیم شده است. این نتیجه است.

محمد حمد، روزنامه نگار اماراتی که از حامیان حزب العین است، از مدیران اتحاد کلبا برای اخراج فرهاد مجیدی تشکر کرد. البته تشکر او کاملاً کنایه آمیز است زیرا معتقد است با رفتن سرمربی ایران تیم محبوبش در نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی و در نتیجه العین مشکلی نخواهد داشت. . نصر می تواند در بازی برگشت از تمام توان خود برای پیروزی استفاده کند.

نماینده امارات فردا دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان النصر است. آنها سپس در مرحله نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی در روز پنجشنبه بازی می کنند و سپس در بازی برگشت لیگ قهرمانان در روز دوشنبه در ریاض به مصاف النصر می روند.

محمد حمد در همین رابطه در صفحه شخصی خود نوشت:

اتحاد کلبا در تصمیمی عجیب اما بسیار مفید برای ما (العین) تصمیم به اخراج فرهاد مجیدی سرمربی خود گرفت و گازی فهد جایگزین او شد. این تصمیم خود منجر به کاهش 50 درصدی قدرت فنی رقیب و راهکارهای فنی قبل از رویارویی تیم ما در مرحله دوم نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی شد.

فرهاد مجیدی برای تیم اتحاد کلبا شخصیت خلق کرد و تیم اتحاد کلبه را خاری در گردن تیم های لیگ بزرگ کرد. اما به دلیل نتایج منفی و باخت به البطایح از این کار برکنار شد.

اما بارها و بارها تکرار می کنم؛ از مدیریت اتحاد کولبر بابت تصمیم فنی فردی به نفع ما تشکر می کنیم، به خصوص که بازی ما با شما بین دو بازی مهم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود و کرسپو به راحتی به فینال می رسد. . منتظر تصمیمی بودیم که قدرت حریف را به شدت کاهش می دهد تا به راحتی به فینال برویم و بازی با کولبا یک بازی آزمایشی باشد، قبل از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی آسیا. لیگ قهرمانان.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنایه اماراتی ها پس از اخراج مجیدی؛ ممنون بابت برکناری او!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنایه اماراتی ها پس از اخراج مجیدی؛ ممنون بابت برکناری او!"، کلیک کنید.