کشف 700 تن مواد غذایی فاسد و پلمب

کشف 700 تن مواد غذایی فاسد و پلمب

آرسل:

بهرام عین اللهی در جمع خادمان مردم در حوزه سلامت در دارالشفایی حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: این روزها نیروهای دایمی و داوطلب خارج از خراسان رجوی و این استان در شهرستان حضور دارند. . برای مهمانان نوروزی مشهد و امام رضا (ع) خدمات ارایه می دهند و خوشبختانه آمادگی بالایی در هر کدام برای ارایه خدمات به موقع به بیماران دیده می شود.

وی در ادامه افزود: این نیروها به نیازهای زایران و مجاوران خدمات سرپایی ارایه می کنند و در صورت نیاز بیمار به خدمات، بلافاصله بنا به نیاز آن بیمار به بیمارستان های دیگر منتقل می شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دارالشفای امام(ره) در حوزه پزشکی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایت زیادی می کند، خاطرنشان کرد: سیاست وزارت بهداشت حمایت است. بخش های مختلف مجموعه از جمله آزمایشگاه. این امر بار ویزیت های بیمارستانی را کاهش داده و به بسیاری از مراجعات بیماران پاسخ داده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه آزمایشگاه دارالشفاء امام (ع) کارهای خوبی انجام داده است، اما برخی تجهیزات آزمایشگاهی این اداره کل نیاز به تعویض و به روز رسانی دارد و گفت: در این زمینه، لازم به ذکر است آستانه در دیداری که با حجت الاسلام مروی، تولیت قدس رجوی در سفر قبلی خود به مشهد داشتیم، بر حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دارالشفا تاکید کردیم. این دستگاه های مجتمع امام (ع) به سرعت در این مجموعه تهیه و عرضه شد.

عین اللهی گفت: از ابتدا تا آخرین روز طرح نوروزی امسال یک میلیون و پنج هزار نفر به مراکز اورژانس مراجعه کردند که از این تعداد 270 هزار نفر بستری شدند. علاوه بر این، 85000 عمل جراحی انجام شد که 20000 مورد آن اورژانس بود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 80 هزار بیمار از طریق اورژانس 115 به بیمارستان ها منتقل شده اند که 60 هزار بیمار عمومی، داخلی، سکته مغزی، قلبی و مغزی و 20 هزار بیمار جاده ای هستند. حوادث و با توجه به استقرار ایستگاه های جاده ای اورژانس 115، مسافرانی که در حین سفر با مشکل مواجه می شوند، می توانند برای دریافت خدمات اورژانسی و پزشکی لازم به ایستگاه مراجعه کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: ما در طول سال خدمات فوریت های پزشکی و غیر اورژانسی را در بیمارستان ارایه می کنیم، اما در تعطیلات نوروزی تمرکز بیشتر بر روی اورژانس است و به همین دلیل پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی. طبق برنامه در محل خدمت حضور دارند. همچنین در این ایام جراحی های غیر فوری انجام نمی شود و این کار به بعد از تعطیلات نوروز موکول می شود.

عین اللهی یکی از موضوعات مهم و مورد تاکید را رعایت مسایل بهداشتی در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: در این راستا و تا این لحظه حدود 710 هزار مورد از مراکز و خدمات رسان مختلف در محدوده مسکونی بازدید داشته ایم. پذیرایی و… حدود 700 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل استفاده کشف و معدوم شده و 2300 متخلف حوزه بهداشت را پلمب کرده ایم و صاحبان این مراکز برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

یادآور می شود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پس از زیارت حرم منور از دارالشفاء امام(ره)، پایگاه اورژانس طبرسی، قرارگاه غدیر و پایگاه عملیاتی ستاد خدمات سفر مشهد مقدس بازدید کرد. حضرت رضا(ع) بر ارایه خدمات بهتر، کارآمدتر و با کیفیت در حوزه سلامت تاکید کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 700 تن مواد غذایی فاسد و پلمب" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 700 تن مواد غذایی فاسد و پلمب"، کلیک کنید.