کدام استان‌ها بارانی است؟

کدام استان‌ها بارانی است؟

آرسل:

صادق ضیائیان گفت: امروز (21 شهریور) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی میزان ابر، گاهی بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد افزایش می یابد. روز پنجشنبه (22 شهریور) علاوه بر این مناطق در اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روز جمعه (23 شهریور) موج تراز میانی جو در شمال غرب کشور در استان های گیلان، مازندران، غرب گلستان و شمال غرب دامنه البرز قرار گرفت. البرج در استان تهران و آبرانکی سمنان در مقاطعی بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی افزود: روز شنبه (3 شهریور) در ارتفاعات شمال غرب به صورت پراکنده باران خواهیم داشت. گیلان، مازندران، شرق گلستان، دامنه‌های جنوبی قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان و دامنه‌های شرقی زاگرس شامل استان‌های مرکزی همدان و قم، ارتفاعات غرب اصفهان، یزد. و کرمان انتظار باد داشت. در مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی شرق تهران نیز بارش شدید باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روز یکشنبه (4 شهریور) در مناطق یاد شده به غیر از جهت شمال غرب بارندگی خواهد بود و همچنین در ارتفاعات خراسان جنوبی و رجوی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ادامه داد: از روز جمعه تا شنبه (23 تا 24 شهریورماه) در شمال کشور و علاوه بر شرق و شرق کاهش نسبی دما وجود دارد. جنوب شرق کشور، سمنان، تهران، البرز و اصفهان، وزش باد شدید و گرد و خاک در جنوب البرز واقع در قم، مرکزی و همدان تا ساعاتی دیگر پیش بینی می شود.

شیائان درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: فردا (31 شهریور) آسمان تهران صاف تا نیمه ابری، از بعدازظهر وزش باد به 25 و 36 درجه سانتی گراد و پس فردا (شهریور) افزایش می یابد. 23) نیمه ابری، از بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای 25 و 34 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

جیان در پایان گفت: شهرکرد کمینه دمای ۷ درجه سانتیگراد و اهواز حداکثر ۴۷ و ۴۴ درجه سانتیگراد سردترین و گرمترین مراکز استانها فردا و پس فردا پیش بینی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کدام استان‌ها بارانی است؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کدام استان‌ها بارانی است؟"، کلیک کنید.