کاهش زمان حضور فوریت های پلیسی سمنان در صحنه جرم/ انهدام 52 باند موادمخدر

کاهش زمان حضور فوریت های پلیسی سمنان در صحنه جرم/ انهدام 52 باند موادمخدر

آرسل/ سمنان فرماندهی انتظامی استان سمنان از کاهش سه دقیقه ای حضور فوریت های پلیسی استان در محل خبر داد.

سردار جلیل مکوفه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از ابتدای سال تاکنون میانگین حضور پلیس 110 در محل حادثه با تلاش همکاران و تماس با مرکز فوریت های پلیسی سه دقیقه کاهش یافته است. ، واحدهای امدادی و انتظامی با فاصله کمی در محل حاضر شدند و به بررسی صحنه پرداختند.

وی حضور به موقع ماموران متخصص پلیس در صحنه را برای ارتقای ایمنی بسیار مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: اگرچه حضور ماموران در صحنه بستگی به شرایط و حضور آنها در شهر یا خارج از شهر دارد، اما به طور کلی با وجود افزایش اورژانس. مرکز تماس پلیس، میانگین زمان حضور پلیس در صحنه بوده است کاهش سه دقیقه ای در یک سال گام مهمی برای ارتقای ایمنی در استان است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان از برقراری بیش از 515 هزار تماس با پلیس 110 استان خبر داد و گفت: تعداد تماس ها با پلیس در یک سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

کاهش 10 درصدی سرقت سمنان

سردار مکوفه سال 1402 را سالی پربار برای فراجه در استان سمنان خواند و گفت: برای برقراری نظم و امنیت 6 مرحله از طرح سراسری فتح از ابتدای سال تاکنون در این استان اجرا شده است.

وی همچنین از ایجاد طرح های امنیتی و آرامش در استان خبر داد و افزود: بیشتر این طرح ها در شناسایی و برخورد با سارقان و اختلاس گران، شناسایی و برخورد با فروشندگان عمده و خرده مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش است. در هشت شهرستان استان اجرا شده است.

موکوفه کاهش 10 درصدی سرقت در استان را از دستاوردهای مهم اجرای این طرح ها برشمرد و گفت: در استان سمنان نیز شاهد افزایش 17 درصدی کشفیات سرقت بوده ایم.

کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت

فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: همچنین از ابتدای فروردین ماه تاکنون 48 باند سارقان حرفه ای غیربومی در استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی استان همکاری و تعامل بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارد و به همین دلیل پلیس اختیارات بیشتری برای برخورد با تخلفات قانونی دارد.

وی از کاهش 23 درصدی تصادفات فوتی در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و عملکرد پلیس راه استان و پلیس راه را خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته با وجود 28 درصد افزایش تصادفات فوتی نسبت به سال قبل. سال گذشته در استان سمنان فوتی های زیادی رخ داد اما استان با اقدامات خوب پلیس راه و پلیس راه، امسال آمار تصادفات در استان کاهش چشمگیری داشته است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان از شناسایی بیش از 70 نقطه بد تصادف در استان خبر داد و افزود: این نقاط بد تصادف با تلاش دستگاه های مسیول رفع شد که در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای بسیار موثر بوده است. امسال.

وی از پلیس فتا استان سمنان به عنوان پلیس تخصصی موفق یاد کرد و گفت: بیش از 90 درصد پرونده های تشکیل شده در پلیس سایبری کشف می شود.

52 کارتل مواد مخدر نابود شدند

وی از افزایش هفت درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: تعداد دستگیرشدگان مبارزه با مواد مخدر در یک سال گذشته افزایش یافته است.

سردار مکفوی ادامه داد: 52 کارتل مواد مخدر در سال جاری شناسایی و منهدم شده است. بیشتر این باندها در خارج از استان شناسایی و قبل از ورود به استان شناسایی و منهدم شدند.

وی یادآور شد: همچنین از ابتدای سال تاکنون در مجموع 252 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان از افزایش برخورد با اراذل و اوباش در استان خبر داد و گفت: پلیس اطلاعات و امنیت در برخورد با مجرمان بسیار خوب عمل کرده است.

وی همچنین از افزایش 48 درصدی دستگیری اراذل و اوباش نوپا در این استان خبر داد و گفت: پلیس با افرادی که امنیت و آرامش عمومی را به خطر بیندازند طبق قانون برخورد خواهد کرد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش زمان حضور فوریت های پلیسی سمنان در صحنه جرم/ انهدام 52 باند موادمخدر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش زمان حضور فوریت های پلیسی سمنان در صحنه جرم/ انهدام 52 باند موادمخدر"، کلیک کنید.