کارشکنی‌ها علیه استقلال ما را متحدتر می‌کند/ برای پیروزی می جنگیم – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

کارشکنی‌ها علیه استقلال ما را متحدتر می‌کند/ برای پیروزی می جنگیم - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرسل ، تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه در هفته سوم لیگ برتر در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان می رود. آبی پوشیده شده است بیست و چهارمین دوره لیگ، تهرانی ها از دو بازی ابتدایی خود یک برد و یک تساوی کسب کرده اند است.

جاوید نکونام استقلال عصر چهارشنبه درباره دیدار تیمش با خوزستان گفت: بازی خوزستان یادآور خاطرات خوب و شیرینی است و امیدوارم بتوانیم با یک بازی دلچسب و جذاب به خانه برگردیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در این بازی برای کسب امتیاز کامل به مصاف حریفان بزرگ خود خواهیم رفت، این بازی بازی آسانی نخواهد بود اما برای سه امتیاز به بیرون می رویم و بس. از قدرت خود برای پیروزی استفاده خواهیم کرد.

آبی سرمربی است پوشیده شده است در خصوص غیبت استقلالی ها که این فرصت را داشتند تا این تیم را در این بازی همراهی کنند کرامت نه، توضیح داد: ما در این بازی هستیم زیلیک و ما به دلیل مصدومیت حسن نیت نخواهیم داشت. مهرداد محمدی به دلیل محرومیت انضباطی در جمع ما نخواهد بود.

نکونام درباره تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز گفت: استقلال خوزستان حریف قابل احترامی محسوب می شود، مطمئنا با تمام توان به مصاف ما خواهند آمد.

وی در پایان خطاب به هواداران استقلال گفت: فارغ از مسائل و مشکلاتی که از ابتدای لیگ برای استقلالی ها به وجود آمده است، با آرامش به میدان می رویم و فقط روی برد تمرکز می کنیم. چرا که معتقدیم استقلال تحت هر شرایطی استقلالی است و مطمئنا فدائیان گرم استقلال که همیشه یار و یاور ما بوده اند ما را تنها نخواهند گذاشت و در این روز کنارمان خواهند بود.

جاوید نکونام در پایان گفت: مطمئناً با بالا رفتن سطح مقاومت مقابل استقلال متحدتر خواهیم بود و با همدلی کامل برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم تا ثابت کنیم به راحتی تسلیم نمی شویم. بالاخره برای آزادی می‌جنگم.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارشکنی‌ها علیه استقلال ما را متحدتر می‌کند/ برای پیروزی می جنگیم – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارشکنی‌ها علیه استقلال ما را متحدتر می‌کند/ برای پیروزی می جنگیم – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.