پیام عجیب علی خسروی؛ من نقی معمولی هستم!

آرسل:

روز گذشته اعلام شد که مهسا قربانی یکی از داوران ویدیویی دربی پایتخت خواهد بود و این خبر در بین رسانه های مختلف ورزشی و البته فوتبالدوستان تاثیر زیادی گذاشت.

یک روز پس از این انتخابات، علی خسروی با انتشار پستی در اینستاگرام تاکید کرد که او و سایر اعضای کمیته داوران نقش VR را در اولین اجرای VR در ایران و همچنین انتخاب اولین داور زن نادیده گرفته اند. او فوتبالدوستان و جامعه داوری را متهم به ناسپاسی کرد و البته مستقیما از فیفا انتقاد کرد و گفت که دیگر بهانه ای برای دعوت نکردن داوران زن ایرانی در مسابقات بین المللی وجود ندارد. وی همچنین از سایت های ورزشی به دلیل عدم اقدام کمیته داوران انتقاد کرد.

پست علی خسروی به دلیل ادعای اجرای VAR برای اولین بار در ایران قابل توجه است، آن هم در شرایطی که تنها یک بازی با VAR در لیگ برتر با ایرادات متعدد و حضور پس از نزدیک به 8 سال انجام شده است. سیستم کمک داور ادعای دست به دست شدن فیلمی در فوتبال جهان که چندین بار از ممبینی دبیرکل فدراسیون و مهدی تاج رییس فدراسیون دیده ایم چندان خوشایند به نظر نمی رسد. در مصاحبه آنها

از سوی دیگر علی خسروی نیز با حمله به داوران زن و مرد از آنها خواست به جای مهسا قربانی به او و دیگر اعضای کمیته داوران تبریک بگویند.

این پست که حروف اول و آخرش از شخصیت اول سریال کمدی وام گرفته شده و با جمله ای که میگه من قوانین بازی رو میدونم به پایان میرسه. این جمله ای است که پرسپولیسی ها در روزهای پر هیاهوی باشگاهشان در ویدیویی که رسول پناه مدیرعامل وقت پرخ پوشان منتشر کرده، به خوبی به یاد دارند.

در این مقاله بیشتر بخوانید.

پیام عجیب علی خسروی; من یک ناگی معمولی هستم!

سخنان عجیب علی خسروی; من یک ناگی معمولی هستم!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام عجیب علی خسروی؛ من نقی معمولی هستم!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام عجیب علی خسروی؛ من نقی معمولی هستم!"، کلیک کنید.