پلمب کارگاه تولید موادشوینده غیربهداشتی در تهران

پلمب کارگاه تولید موادشوینده غیربهداشتی در تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف و پلمب یک کارگاه ساخت مواد شوینده تقلبی و غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرسل، سرهنگ خدایی در تشریح این خبر گفت: چند روز پیش ماموران انتظامی شهرستان ملارد از فعالیت یک کارگاه ساخت مواد شوینده تقلبی و غیرمجاز در شهرستان ملارد مطلع و موضوع در دستور کار قرار گرفت که در آن زمان مشخص شد. . آن گزارش به درستی دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا با مراجع قضایی هماهنگی و مجوزهای لازم برای عملیات اخذ شد، گفت: ماموران کلانتری با مجوز اخذ و با عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد اقدام به اخذ مجوز کردند. . از کارگاه مذکور بازدید نمودند. متصدی کارگاه در بازرسی انجام شده هیچ مدرکی دال بر اخذ مجوز بهداشتی و بازرگانی مورد نیاز در این خصوص ارایه نکرد.

فرمانده انتظامی ملارد ادامه داد: همچنین ماموران در تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که سه نفر اقدام به راه اندازی کارگاه غیرمجاز کرده و اقدام به تولید انواع مواد شوینده از قبیل مایع ظرفشویی، سفید کننده، ضدعفونی کننده دست و غیره در این کارگاه کردند. مجوز ندارند. . همچنین مشاهده شده است که این افراد در مواردی محصولاتی را با عناوین و برندهای معروف به فروش رسانده اند.

خدایی با اشاره به بازرسی از این کارگاه گفت: ماموران در بازرسی از این کارگاه 7800 عدد پودر خودرو، 1000 عدد مایع ظرفشویی، 1350 عدد مایع ظرفشویی و 100 کیسه پودر سدیم کشف و ضبط کردند. همچنین کارگاه به دستور مراجع قضایی پلمب شده است.

وی با اشاره به دستگیری سه نفر در این عملیات پلیسی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده در این کارگاه های غیرمجاز را حداقل 30 میلیارد ریال برآورد می کنند. در ادامه برای این سه متهم پرونده تشکیل و برای سیر مراحل بعدی به دادسرا ارسال شد.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمب کارگاه تولید موادشوینده غیربهداشتی در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمب کارگاه تولید موادشوینده غیربهداشتی در تهران"، کلیک کنید.