پاسخ باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس

پاسخ باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری آرسل؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت:

متاسفانه باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای نادر به جای پاسخگویی و اطمینان دادن به هواداران خود از چالش های پیش روی کسب مجوز حرفه ای، به باشگاه استقلال طعنه زد.

باشگاه استقلال از وزارت محترم ورزش و جوانان و فدراسیون محترم فوتبال تقاضا دارد از تکرار چنین رفتارهایی که می تواند به رابطه باشگاه ها و فضای عمومی ورزش کشور لطمه بزند و اجازه ندهند باشگاه ها رقابت را از ورزش بکشند، جلوگیری کنند. فیلدها در مناطق نامربوط
باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس می خواهد تا مشکلات داخلی خود را حل کند و به این ترتیب استقلال را درگیر مشکلات خود نکند.
همچنین در خصوص همکاری فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال که به تفاهم نامه با باشگاه سانتا کلارا برمی گردد، لازم به ذکر است که باشگاه استقلال متعهد شده است که مبلغ 200 هزار یورو از دارایی های خود را به باشگاه سانتا کلارا پرداخت کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا و تنها فدراسیون فوتبال AFC و فیفا به دلیل روابط و همکاری گسترده و دوستانه این پرداخت را تسهیل کردند.

برای تنویر افکار عمومی باید به همکاری زمین تا آسمان با استقلال با همکاری این فدراسیون با باشگاه پرسپولیس در سال گذشته اشاره کرد که بیش از 150 هزار یورو را تامین کرد. سرمربی خارجی این باشگاه بدهی باشگاهی دارد و همچنان در حال پرداخت این مبلغ است و این با باشگاه بدهکار معوق فرق دارد.

فدراسیون فوتبال پیش از این نیز در شرایط مشابهی از پرسپولیس حمایت کرده بود و البته استقلالی ها هم به این حمایت و همکاری اعتراضی نداشتند، اما هنوز فراموش نکرده ایم که رقیب اصلی قبلی فدراسیون فوتبال چگونه 10 میلیارد تومان به این باشگاه کمک کرده و این مبلغ هنوز تامین نشده است. بازپرداخت شد. حتی در دولت قبل، حامی وقت باشگاه استقلال موظف بود کمک های مالی قابل توجهی به باشگاه پرسپولیس کند. همچنین باشگاه به شدت از صندوق های بازنشستگی و امید وام گرفته شد و بارها در دولت های گذشته شاهد حمایت و حمایت باشگاه های رقیب از سوی ارگان های مختلف دولتی بوده ایم.

با این حال، باشگاه استقلال هرگز تلاشی برای انحراف افکار عمومی و درگیر کردن رقبا در بحران خود نکرد و از باشگاه های رقیب خواست احترام متقابل را حفظ کرده و از هرگونه رفتاری که می تواند باعث تنش شود، پرهیز کنند. برای تقویت روحیه ورزشکاری و حفظ روحیه ورزش قدم بردارید.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخ باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخ باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس"، کلیک کنید.