ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه

ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه

آرسل:

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه در اکثر نقاط کشورمان و شمال غرب در سواحل دریای خزر و دامنه ها و ارتفاعات البرز بارندگی بارید. بارش های پراکنده و سایر نقاط به صورت تگرگ و رعد و برق و شدت بارش امروز در مناطق جنوبی و شرقی کشور بود.

وی ادامه داد: بارش ها فردا در غرب کشور به صورت رگبار ادامه دارد و در دامنه ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده و بارش خفیف نیز رخ می دهد. در مناطق مرکزی، جنوبی و شرقی کشور می تواند

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: این بارش ها تا روز یکشنبه با شدت و ضعف ادامه دارد و روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می شود و نیمه غربی کشور را در بر می گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز نواحی مرکزی خلیج فارس مواج خواهد بود و فردا در تنگه هرمز این وضعیت وجود دارد. دریای خزر نیز در روزهای جمعه و شنبه مواج پیش بینی می شود.

رافعی همچنین با اشاره به هشدار بارش شدید و نارنجی هوا گفت: امروز استان هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی جنوبی، خراسان جنوبی، یزد، اصفهان، کردستان است. ، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلوه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان و جنوب استان های مرکزی مشمول این هشدار می شوند و احتمال طغیان جاده ها و طغیان فصلی رودخانه ها، رعد و برق و تگرگ در این مناطق وجود دارد. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه"، کلیک کنید.