ورزشکاران در پارالمپیک کم فروشی نکنند و از حاشیه دور باشند – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

ورزشکاران در پارالمپیک کم فروشی نکنند و از حاشیه دور باشند - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرسل ، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در نشست اعضای هیئت در بازی های پارالمپیک گفت: در بخش فنی، تمامی ورزشکاران و مربیان هیئت ایران مجرب هستند، عملکرد هر ورزشکاری حاصل عملکرد اوست. آموزش و تلاش».

وی ادامه داد: بازی های پارالمپیک اتفاق کوچکی نیست، امیدوارم این بار تمام تلاش خود را بکنید و یادتان باشد که تمرکز بسیار مهم است. بازی های پاریس یک بار برگزار می شود و دیگر تکرار نمی شود. پس روی موفقیت تمرکز کنید. تمام عوامل حواس پرتی را کنار بگذارید و روی بازی ها تمرکز کنید.

سرپرست کاروان بازی های پارالمپیک پاریس خاطرنشان کرد: تمرکز بر روی نتیجه و دوری از حاشیه بهترین راه حل موفقیت است، باید از تجربه بازی های پاراآسیایی درس بگیریم و میزان اشتباهات را کاهش دهیم.

وی با اشاره به استفاده برخی از ورزشکاران اعزامی به هانگزو از مواد تقویت کننده انرژی ادامه داد: برای ترویج ورزش پاک در پارالمپیک باید دقت بیشتری داشته باشیم. وقتی صحبت از دوپینگ می شود، WADA فقط ورزشکار را مقصر می داند و هیچ توجیهی ندارد.

پولاداگر تاکید کرد: کمیته ملی پارالمپیک باید در صورت بروز مشکلات دوپینگ با ورزشکاران و حتی مربیان و سرپرستان برخورد کند. دفترچه آموزش دوپینگ که منطقی ندارد را بخوانید.

رئیس کاروان ایران گفت: مطلب بعدی وجدان است و خداوند کسی را از کم فروشی نهی می کند. همه ما باید بهترین کار را انجام دهیم. قهرمانان همیشه بعد از بازی می گویند اگر این کار را نکنیم، پس وظیفه خود را انجام داده ایم و تمام توان خود را به کار گرفته ایم. تاکید مجدد ما بر تمرکز و دوری از حاشیه است. ما باید از تجربیات خود درس بگیریم و از آنها استفاده کنیم.

وی گفت: نکته دیگری که در آسیب شناسی هانگژو یافتیم عزم برخی مربیان برای اطلاع رسانی قوانین رشته مد است که جای تاسف دارد.

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک افزود: مربیان باید با قوانین داوری آشنا باشند و اگر اینطور نیست جای تعجب دارد. قبل و بعد از اعزام به بازی های پاراآسیایی، برخی از ورزشکاران با تأخیر و یا به اشتباه رفته اند.

پولادگار خاطرنشان کرد: تجربه هانگژو نیان بابا مدیریت وضعیت بازی ها را می طلبد، در حالت پیروزی یا شکست ورزشکار شکست خورده نباید حرفی بلند کند. معمولا وقتی موفق می شوند همه خودشان را یکسان می دانند پس در این مورد باید به درستی به موضوع رسیدگی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورزشکاران در پارالمپیک کم فروشی نکنند و از حاشیه دور باشند – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورزشکاران در پارالمپیک کم فروشی نکنند و از حاشیه دور باشند – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.