واکنش عجیب سرمربی ایران به اولین شکست

واکنش عجیب سرمربی ایران به اولین شکست

به گزارش خبرگزاری آرسل؛ ششمین دوره مسابقات لیگ ملت ها در گروه مردان از روز سه شنبه 10 خرداد آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران بامداد پنجشنبه به مصاف صربستان رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

موریس موتا پاییز پس از بازی گفت: واقعا از عملکرد بازیکنانم شگفت زده شدم زیرا بازی آنها از استاندارد بالایی برخوردار بود. اما وقتی با مشکلی مواجه می شدند، کنار هم ماندن، حمایت از یکدیگر و بازی با هم برای حل مشکل برایشان بسیار سخت بود.

وی همچنین گفت: تیم والیبال ایران مشکلی ندارد. بازی والیبال ایران خوب است. بلکه باید بدانند که چگونه با هم زندگی کنند، چگونه به یکدیگر کمک کنند، چگونه از یکدیگر مراقبت کنند و انرژی خوب و مثبت را به جهان بیاورند. ما اینجا نیستیم که کسی را قضاوت کنیم. بلکه ما اینجا هستیم تا به یکدیگر کمک کنیم و بهترین های خود را نشان دهیم. در بسیاری از لحظات بازی بازیکنان کیفیت فوق العاده خود را نشان دادند اما در ست چهارم دید واضحی به شرایط اولیه تیم ایران داشتیم که باید آن را تغییر دهیم. اگر این کار را نکنیم برایمان سخت می شود.

وی با تاکید بر اینکه در لحظات خاصی از بازی از بسیاری جهات عملکرد بسیار خوبی داشتیم، گفت: در بسیاری از لحظات مسابقه در دفاع، شوتزنی و… عملکرد خوبی داشتیم اما در لحظات مهم اشتباه کردیم. بعد از آن نتوانستیم بازی خوب خود را ادامه دهیم. وقتی ما اشتباه می کردیم همه به مسیرهای مختلف می رفتند و با هم نبودند. باز هم می گویم که والیبال مشکل تیم ایران نیست، مشکل این است که کنار هم بمانیم و به دیگران کمک کنیم بهتر بازی کنند.

پیج درباره سرویس ها هم همین طور است و گفت: ما در برخی از مراحل بازی خیلی خوب سرویس ها را انجام دادیم، اما در لحظات حساس اشتباه کردیم و در مواقع مهم سرویس های خوبی ندادیم. شاید سرویس های خوبی انجام ندادیم، اما امتیاز سرویس مستقیم بیشتری نسبت به بازی های دوستانه گرفتیم. باز هم می گویم که من چیزهای خوبی از تیم دیده ام، اما باید یاد بگیریم که با هم بجنگیم، همانطور که از ابتدا هم گفتم، شور اولویت اول ماست و بقیه را فراموش کرده ایم.

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش عجیب سرمربی ایران به اولین شکست" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش عجیب سرمربی ایران به اولین شکست"، کلیک کنید.