واکنش استراماچونی به حضور طارمی در اینتر

واکنش استراماچونی به حضور طارمی در اینتر

آرسل:

آندره آ استراماچونی که با سرمربیگری استقلال تهران شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد، در گفتگو با روزنامه ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت» درباره مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در آستانه پیوستن رسمی به اینتر است، گفت: تارامیر داستان فوتبال از ایران شروع شد و در زادگاهش یعنی استانی به نام بوشهر شروع شد و در سن 22 سالگی به پرآوازه ترین باشگاه آسیایی پیوست و بلافاصله در آنجا گلزنی کرد بیش از 50 گل در سه فصل حضورش در این تیم و قطری سرمربی سابق من شیخ جاسم آل ثانی (رئیس باشگاه الغرافه) مورد توجه قرار گرفت.

او همچنین درباره اظهارات اخیر لائوتارو مارتینز که گفته بود طارمی مهاجم بزرگ و بسیار تکنیکی است و با سبک بازی متفاوتش کمک زیادی به آنها در اینتر خواهد کرد، اظهار نظر کرد. طارمی در بازی با دو مهاجم متخصص فوق العاده ای است، مهاجمانی که برای هم بازی می کنند. او همیشه این کار را با مارگا و ایوانیلسون در پورتو و با سردار آزمون در تیم ملی فوتبال ایران انجام داده است. مهندی در فضای داخلی نیز این کار را انجام خواهد داد. فصل شلوغی خواهد بود و طارمی باید بفهمد که چگونه با هر جفت خط حمله، حتی در حال دویدن، یکپارچه شود.

سرمربی سابق تیم فوتبال اینتر وقتی با این سوال مواجه شد که آیا سیمونه اینزاگی با خرید طارمی مهاجم دیگری خواهد داشت که بتواند در ترکیب اصلی بازی کند؟ برای دو نفر Lautaro-Thorum که اخیراً در سری A بازی کردند. ماروتا (رئیس اینتر) و آوسیلیو (مدیر اینتر اسپورتینگ) خرید بسیار مهمی انجام دادند، به خصوص که این انتقال هزینه ای برای آنها نداشت.

مهدی طارمی که پس از چهار فصل موفق به حضور خود در تیم فوتبال پورتو پایان داد، در این چهار سال در 182 بازی 91 گل به ثمر رساند و سومین گلزن تاریخ این باشگاه پرتغالی شد.

مهاجم ملی پوش کشورمان که گفته می شود روز جمعه آخرین تست های پزشکی اینتر را پشت سر می گذارد، با پورتو یک بار قهرمان لیگ برتر پرتغال، سه بار جام حذفی، یک بار جام اتحادیه و دو بار قهرمان سوپرکاپ شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش استراماچونی به حضور طارمی در اینتر" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش استراماچونی به حضور طارمی در اینتر"، کلیک کنید.