هیچ تیمی شایسته تر از قطر برای قهرمانی آسیا نبود

جام ملت های آسیا

هیچ تیمی به اندازه قطر شایسته قهرمانی در آسیا نبود

قطر با بهترین پیروزی مقابل اردن قهرمان آسیا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آرسل، قطری ها با برنامه ریزی دقیق و دقیق خود پاداش دومین قهرمانی متوالی خود در آسیا را دریافت کردند و نشان دادند که با مدیریت خوب می توان حتی دو بار قهرمان آسیا شد. یک صف

قطر فقط چند بازیکن بزرگ داشت اما بازیکنان بسیار خوب و تاثیرگذاری بودند، بنابراین می توان گفت اکرم عفیف نقش بسیار موثری در قهرمانی قطر داشت و شایسته بهترین بازیکن جام و آقای گل شدن بود. اما در کنار مسابقات به مدیریت خوبی نیز نیاز است.فوتبال قطر و فدراسیون فوتبال این کشور نیز اشاره کردند.

بسیاری از مردم می گویند که قطری ها پول زیادی دارند، اما نمی توانند ادعا کنند که قطری ها از کشورهایی مانند عربستان سعودی یا حتی ژاپن بیشتر ثروت دارند. از نظر نیروی انسانی و استعداد فوتبال، قطر قطعاً جزو چهار تیم برتر آسیا نیست، اما با کمپ اسپایر خوب کار کرده و قطعا مدیریت و برنامه ریزی و مدیریت را به کل آسیا آموزش داده است.

محمدحسین میتقی مظبری از برنامه فوتبال برتر در پایان جام مدعی شد که اگر ایران 10 بار با قطر بازی کند 9 بار این تیم را شکست می دهد، اما معلوم نیست با چه منطق فوتبالی چنین حرفی می زند. قطری ها نه تنها مقابل کل جام حذفی هستند، نوسانات ایران این کار را نکرد، بلکه در بازی با ایران مهارت خود را نشان دادند و از نظر آماری شانس گلزنی بیشتری نسبت به تیم ما داشتند.

قطر از ابتدای مسابقات روند بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و شاید به جرات بتوان گفت که فقط ازبکستان و ایران کمی این تیم را به دردسر انداختند اما نباید فراموش کرد که توان انسانی فوتبال ما بسیار بالاتر از قطر است. و چیزی که هر سال باعث شکست ما می شود ضعف مدیریتی است و البته سریال طعم کج.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هیچ تیمی شایسته تر از قطر برای قهرمانی آسیا نبود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هیچ تیمی شایسته تر از قطر برای قهرمانی آسیا نبود"، کلیک کنید.