همکاری آتش‌نشانی و تاکسیرانی تهران برای ارتقاء ایمنی

همکاری آتش‌نشانی و تاکسیرانی تهران برای ارتقاء ایمنی

مدیران عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران و شرکت تاکسیرانی تهران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش آرسلتفاهم نامه همکاری بین سازمان آتش نشانی تهران و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با هدف آموزش اصول ایمنی، پیشگیری از تصادف و اطفاء حریق با کپسول های دستی به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان منعقد شد.

این مراسم صبح امروز با حضور کادرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و معاونان و مدیران هر دو سازمان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به همین مناسبت با اشاره به نقش مهم رانندگان تاکسی در اشاعه فرهنگ در جامعه از طریق ارتباط چهره به چهره با شهروندان خاطرنشان کرد: تاکسیرانان سفیری هستند که به آنها آموزش می دهند. سیاست های ایمنی می تواند تاثیر مثبتی بر شهرها و شهروندان داشته باشد و از کپسول های آتش نشانی دستی استفاده می کنند که باید در تاکسی ها نصب شوند و یا در صورت بروز حوادث بزرگ می توان ابتدا از آن استفاده کرد. چند قدم تا رسیدن آتش نشان ها

محمدی گفت: به زودی این توافق اجرایی می شود و اگر این توافقنامه منجر به نجات جان و مال یک نفر شود برای ما کافی است.

شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری آتش نشانان در امداد رسانی به شهر و شهروندان گفت: سازمان تاکسیرانی حدود 80 هزار راننده دارد که دغدغه خدمت رسانی به شهروندان و 18 درصد از محل مشارکت را دارند. شهروندان در حال اجرا در کلانشهر تهران با همکاری سازمان آتش نشانی تهران و پس از گذراندن دوره های آموزشی ایمنی، آتش نشانان محترم می شوند و آرزوی ما این است که بتوانیم با این کار به شهروندان خدمت کنیم.

پایان خبر آرسل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همکاری آتش‌نشانی و تاکسیرانی تهران برای ارتقاء ایمنی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همکاری آتش‌نشانی و تاکسیرانی تهران برای ارتقاء ایمنی"، کلیک کنید.