هفته بیست و سوم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی در اراک، پرسپولیس به دنبال اوج گیری با شکار قو

هفته بیست و سوم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی در اراک، پرسپولیس به دنبال اوج گیری با شکار قو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آرسل، تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران به ترتیب از ساعت 18 و 20 در ورزشگاه امام خمینی اراک و آزادی تهران به مصاف تیم های آلومینیوم و بندر انجلی خواهند رفت. وزیر لیگ

آلومینیوم اراک – استقلال

آبی های پایتخت با 47 امتیاز صدرنشین هستند و برای حفظ جایگاه خود، در این بازی خارج از خانه باید به برتری برسند. نمایندگان تهران و اراک 7 بار به مصاف یکدیگر رفته اند، 3 بار استقلال زمین را ترک کرده و 4 بازی نیز به تساوی کشیده شده است. استقلال این بار به دنبال پیروزی مقابل اراکی و افزایش برد مقابل این حریف خواهد بود.

تساوی خانگی هفته گذشته مقابل مس رفسنجانی جایگاه استقلال را در بالای جدول تضعیف کرد، زیرا فاصله با تیم دوم جدول به یک امتیاز کاهش یافت و تساوی یا شکست می تواند به برتری هفته های آبی ها پایان دهد. آرمین سهرابیان به دلیل محرومیت جاوید نکونام در بازی فردا غایب است و مهدی مهدی پور و کوین یاماگا نیز با مصدومیت تا پایان فصل غایب خواهند بود. همچنین شرایط برای بازی صالح حردانی مساعد نیست. آلومینیوم اراک با 30 امتیاز هفتم است. شاگردان مجتبی حسینی امیدی به قهرمانی ندارند اما برد فردا در خانه مقابل لیدرها معادلات جدول را به هم می زند و آنها را به کسب سهمیه آسیا امیدوار نگه می دارد.

پرسپولیس – بندر ملوان انزلی

پرسپولیس رده دومی با 46 امتیاز در تلاش است تا به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر به بالای جدول برسد. بدون احتساب نتیجه لیدر، قرمزها باید برنده شوند تا بتوانند حتی در صورت پیروزی استقلال، فاصله یک امتیازی با رهبر را حفظ کنند.

پرسپولیس در بازی رفت به تساوی بدون گل دست یافت و این بار به دنبال برد از حریف شمالی خود خواهد بود. اسمار ویرا به دلیل اخراج در بازی قبل برای بازی فردا محروم است. علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت در دروازه نخواهد بود و امیررضا رفیع نیز مانند بازی قبل در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. ملوان که با 38 امتیاز پنجم است و بالاتر از حد انتظار عمل کرده است، با سرمربیگری مهدی تارتار که زمانی ستون ثابت سرخپوشان پایتخت بود، به دنبال شگفتی سازی است.

دو تیم 73 بازی رسمی مقابل هم انجام داده اند که پرسپولیس 36 برد، ملوان 13 برد و 24 بازی با تساوی به پایان رسیده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته بیست و سوم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی در اراک، پرسپولیس به دنبال اوج گیری با شکار قو" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته بیست و سوم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی در اراک، پرسپولیس به دنبال اوج گیری با شکار قو"، کلیک کنید.