هدف سازمان لیگ کمک به تیم های ملی کشتی است – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

هدف سازمان لیگ کمک به تیم های ملی کشتی است - خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آرسل، محمدرضا مرادی درباره سطح کیفی مسابقات کشتی آزاد در جام باشگاه های جهان اظهار داشت: در سال المپیک هستیم و با توجه به اینکه کشتی ایران پرافتخارترین ورزش ایران است، حضور در آن رسالت بسیار مهمی است. این اتفاق بزرگی است، بله فدراسیون کشتی با همکاری حداکثری سازمان لیگ، فدراسیون کشتی و تیم های ملی تلاش کرده است تا با هدف حمایت از تیم های ملی، رویدادهای مختلف را در بهترین زمان ممکن در سطح کشور برنامه ریزی کند.

پیشکسوت کشتی ایران افزود: برهمین اساس رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با وجود سال های پرترافیک کشتی آزاد در ایران در راه بسیاری از مسابقات بین المللی و المپیک برای کشتی ایران در حال برگزاری است. کوتا و سپس برای حضور موفق در المپیک پاریس برنامه ریزی می کند. در نهایت در دستور کار فدراسیون های کشتی و سازمان های لیگ قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش رییس فدراسیون کشتی برای کسب مجوز لازم برای برگزاری این مسابقات گفت: دبیر علیرضا با پیگیری های خود مجوز لازم برای حضور تیم های خارجی را کسب کرده و جا دارد از ایشان تشکر کنم. تلاش ها. این مسابقات را برگزار کنید. از طرفی همکاران من در سازمان لیگ با توجه به زمان بسیار محدود پس از تایید مسابقات در تنکابان به همراه حامی مالی مسابقات به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود. مسیر. شرایطی که خوشبختانه به بهترین شکل ممکن اتفاق افتاد. روشن بود.

مرادی با اشاره به حضور تیم هایی مانند روسیه و هند در این مسابقات گفت: سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود و حضور 2 تیم داخلی و همچنین 7 تیم خارجی نشان از کمیت و کیفیت بالای مسابقات داشت. درخشش جوانانی چون عرفان الهی کشتی گیر آینده دار ایران که توانست کشتی گیر سرشناس روس و دارنده مدال طلای جهان را شکست دهد. بدون شک میزبانی این مسابقات در ایران کمک زیادی به توسعه و رشد کشتی در کشور خواهد کرد.

یکی از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ کشتی فرنگی درباره برنامه سازمان برای افزایش سطح کیفی و کمی مسابقات لیگ کشتی آزاد و فرنگی ایران در سال آینده خاطرنشان کرد: بیشترین هدف مهم سازمان فدراسیون کشتی، ارتقای سطح لیگ کشتی است. بدیهی است که کشتی به عنوان ورزش ملی ایران شایسته لیگی است که در خور نام و احترام باشد. مهم ترین هدف ما پیگیری حضور اسپانسرهای مالی قوی در لیگ کشتی ایران است و می خواهیم شاهد این حضور دایمی و چند ساله باشیم. حضور حامی مالی یکی دو ساله قطعا شایسته لیگ کشتی ایران نیست.

مرادی خاطرنشان کرد: بر این اساس مذاکرات و جلسات بسیار خوبی با بانک های مختلف و صنعت پتروشیمی داشته ایم که تاکنون حضور سرمایه گذاری 2 بانک در لیگ کشتی سال آینده قطعی شده است و هدف ما حمایت مالی هر چه بیشتر از مسابقات قوی مالی است. تا جایی که ممکن است. ارایه لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در ایران. بدون شک در سال آینده لیگی متفاوت نسبت به سال های گذشته شاهد خواهیم بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هدف سازمان لیگ کمک به تیم های ملی کشتی است – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هدف سازمان لیگ کمک به تیم های ملی کشتی است – خبرگزاری آرسل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.