نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy S21 Ultra 5G رام 16 گیگابایت و ظرفیت 512 گیگابایت

بررسی تخصصی تلفن همراه سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا 5G با 16 گیگابایت رم و ظرفیت 512 گیگابایت

از هر نظر شگفت انگیز

گلکسی اس 21 اولترا 5G مجهز به دوربین کانتوری زیبایی است که عکاسی را متحول می کند و به شما امکان می دهد ویدیوهای سینمایی 8K ضبط کنید و عکس های خیره کننده ای را تنها با یک سوایپ ثبت کنید.

با سریع‌ترین چیپست اگزینوس، سخت‌ترین محافظ صفحه، سرعت شبکه 5G و عمر باتری تمام روز، همانطور که از نامش پیداست، مانند Ultra کار می‌کند.

طراحی انقلابی

طراحی دوربین در رده خود کاملاً جدید است. ماژول دوربین Ultra با بدنه زیبا و صیقلی Contour-Cut، لنزها و سنسورهای با کیفیت و حرفه ای را در دوربین این گوشی جای داده است.

صفحه نمایش برای چشم آسان است

6.8 اینچ INFINITY-O، AMOLED دو برابر پویا، لایه محافظ چشم، نرخ تازه سازی صفحه نمایش فوق العاده صاف و سریع 120 هرتز، 50 درصد کنتراست بیشتر، 100 درصد حجم رنگ

بادوام ترین شیشه محافظ یک گوریل تا امروز

محافظ جدید که برای مقاومت در پشت و صفحه نمایش گوشی و مقاومت در برابر فشار و خط و خش طراحی شده است، بادوام ترین شیشه گوریلا گلس در گوشی های هوشمند گلکسی است.

انقلاب تصویر از اینجا شروع می شود. PRO-GRADE ویدئو

پرتره های خیره کننده را از ویدیوی 8K خود با وضوح فراتر از سینما انتخاب و ضبط کنید.

کیفیت 8K بالاترین وضوح تصویر موجود در یک گوشی هوشمند است. این چهار برابر تعداد پیکسل ها در 4K است. برای ویدیوهای دقیق که بهتر از تصاویر متحرک به نظر می رسند، با کیفیت 8K در 24 فریم ضبط کنید.

با اسنپ، می‌توانید آلبومی از عکس‌های شگفت‌انگیز با وضوح بالا را مستقیماً از یک تصویر 8K ایجاد کنید. بنابراین هنگام ورود به دوربین دیگر نیازی به انتخاب بین فیلمبرداری یا عکس گرفتن نخواهید داشت.

فقط یک قلم S PEN

با سازگاری S Pen می توانید نتیجه کار ویرایش خود را بیش از قبل بهینه کنید، یعنی ویدیوهای خود را با دقتی که انگشت شما نمی تواند تا آخرین شکل و با دقت ویرایش کنید.

صاف و پایدار، اما آماده حرکت

Super Steady را فعال کنید تا Galaxy S21 Ultra 5G را به یک دوربین ورزشی تبدیل کنید. تثبیت کننده هوش مصنوعی لرزش را از بین می برد و هنگامی که در حال حرکت هستید ویدیویی با کیفیت Gimbal-Smooth به شما ارائه می دهد.

فیلم Super Smooth 60 FPS تصویری پویا برای فیلمبرداری فوق العاده روان، حتی در شرایط کم نور، ارائه می دهد و به طور خودکار نرخ فریم را تنظیم می کند تا ویدیوهای شما در روز و شب ثابت باشند.

قطعنامه انقلابی ادامه دارد

بالاترین وضوح ممکن در یک گوشی هوشمند دوربین PRO-GRADE

دوربین 108 مگاپیکسلی آنقدر جزئیات را ثبت می کند که می توانید زوم کنید و عکس های دیگری از آن بگیرید. این دوربین با کیفیت رنگ های عمیق را با جزئیات نزدیک به واقعی نشان می دهد و حتی در نور خورشید نیز هیچ چیز کیفیت خود را از دست نمی دهد.

یک لمس کوچک از شما، یک گام بزرگ برای زوم

سیستم فوق العاده زوم تله فوتو دوگانه اکنون در سری گلکسی سریعتر، روانتر و واضح تر از همیشه زوم می کند و عکس ها از همیشه پایدارتر خواهند بود.

پرتره های حرفه ای تر

پرتره ها بهتر می شوند. حالت پرتره در سطح استودیو اکنون با هوش مصنوعی بهینه شده است تا نور مناسبی را برای عکس‌ها، تشخیص چهره، زاویه‌ها و جهت‌های نور و تصاویر عمق میدان فراهم کند.

با حالت شب شب را مانند یک رویا ثبت کنید

سنسور Bright Night بزرگترین گام رو به جلو در عکاسی در نور کم است که تصاویر روشن و رنگ های واضح را در تاریکی شب ثبت می کند. با سرعت بالاتر و با نویز بسیار کمتر، تصاویری واضح بگیرید.

پردازنده 5 نانومتری، سریعترین پردازنده در یک کهکشان تا امروز

اولین پردازنده 5 نانومتری Galaxy قدرت و سرعت افسانه ای را ارائه می دهد. این ارتقای بی‌سابقه به معنای پردازش سریع‌تر و هوشمندی بیشتر در سراسر سخت‌افزار Galaxy S21 Ultra 5G است.

آن را قفل کنید، امنیت فوق العاده بالاست

پلتفرم امنیتی Knox سطح بالایی از امنیت را برای محافظت از تلفن شما بر روی تراشه ارائه می دهد و اطمینان به داده ها و مجوزهای برنامه را فراهم می کند. این سیستم همچنین از Samsung Knox Vault برای خصوصی نگه داشتن داده های احراز هویت بیومتریک شما استفاده می کند و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک بزرگتر باز کردن قفل صفحه نمایش سریع و دقیق را بهبود می بخشد.

باتری قدرتمند نیز نیازهای روزانه شما را برآورده می کند

باتری هوشمند Galaxy S21 Ultra 5G حتی در شبکه 5G بیش از یک روز دوام می آورد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش کم مصرف جدید و پردازنده ویژه برای کار بیش از 24 ساعت طراحی شده است.

کمی آب خوب است، ضرری ندارد

گواهی IP68 نگرانی از آسیب آب را کاهش می دهد. بر اساس این گواهینامه و آزمایشات، این گوشی می تواند 30 دقیقه در آب شیرین در عمق 1.5 متری مقاومت کند.

بیایید همه چیز را در یک ویدیوی کوتاه ببینیم، این شما هستید و این Samsung Galaxy S21 Ultra

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy S21 Ultra 5G رام 16 گیگابایت و ظرفیت 512 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy S21 Ultra 5G رام 16 گیگابایت و ظرفیت 512 گیگابایت"، کلیک کنید.