نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy S21+ 5G رام 8 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت

بررسی تخصصی Samsung Galaxy S21+ 5G 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت

هر روز می تواند شگفت انگیز باشد

هرگز فرصتی را برای گرفتن عکس های عالی از دست ندهید، با S21+ 5G آشنا شوید. این تلفن همراه با رزولوشن 8K می تواند عکسبرداری و عکاسی را متحول کند، کیفیت آن به قدری بالاست که می توانید مستقیماً از ویدیویی که ضبط می کنید عکس های عالی بگیرید. دوربین 64 مگاپیکسلی و سریع ترین چیپست، باتری بادوام تمام روز همه چیز را عالی جلوه می دهد.

طراحی و نمایش برای درخشش ساخته شده است

اندازه 6.7 اینچی با طراحی O بدون حاشیه Dynamic AMOLED، محافظت از چشم و سرعت صاف 120 هرتز آن را آماده نمایش می کند. محافظ ضد خش Gorilla Glass Victus آن را به مقاوم ترین شیشه در گوشی های هوشمند سامسونگ تبدیل کرده است و رنگ های بنفش، نقره ای و مشکی فانتوم تفاوت را به شما نشان خواهند داد.

عکس های شگفت انگیز را در ویدیوهای 8K پیدا کنید

کیفیت فیلمبرداری 8K بالاترین وضوح در گوشی های هوشمند است، تصاویر ضبط شده حتی بهتر از تصاویر سینمایی به نظر می رسند. از ویژگی 8K Video Snap برای دسترسی به یک آلبوم عکس 33 مگاپیکسلی از عکس های گرفته شده از فیلم ها استفاده کنید. اکنون عکس های با کیفیت را از ویدیوی 8K استخراج کنید.

تصاویر واضح، فوق العاده صاف

عملکرد Super Steady برای سرزندگی و هیجان آماده است. اکنون تثبیت‌کننده هوش مصنوعی با قابلیت 60 فریم در ثانیه ترکیب شده است و ماجراجویی شما هیجان‌انگیزتر می‌شود زیرا گوشی شما مانند یک دوربین اکشن عکس می‌گیرد.

ویدیوی فوق العاده روان با سرعت 60 فریم در ثانیه به شما امکان می دهد لحظات ثبت شده را به بهترین شکل تجربه کنید. نرخ فریم پویا در “حالت خودکار FHD” سرعت بالای 60 فریم در ثانیه را برای فیلمبرداری روانتر در نور روز ارائه می دهد، سپس برای عکاسی در نور کم به 30 فریم در ثانیه تغییر می کند.

فورا آماده اینستاگرام

پرتره ها هرگز آنقدر خوب به نظر نمی رسیدند. عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی بگیرید که آماده ارسال بدون ویرایش هستند.

هوش مصنوعی چهره ها، نور طبیعی، زوایا و مسیرها را تجزیه و تحلیل می کند تا مطمئن شود سوژه شما در فوکوس و همیشه خیره کننده است.

هیچ نوری ندارید؟ از پیکان های خسته کننده متنفر هستید؟ مشکلی نیست حالا می توانید شب را روشن کنید و آن را با رنگ های زنده ضبط کنید.

با بزرگنمایی فضایی 30 برابر با فاصله ها خداحافظی کنید

کیفیت بهبود یافته دوربین امکان زوم دیجیتال 30 برابر را فراهم می کند، بنابراین می توانید هدف فوق العاده دور خود را بزرگنمایی کنید.

بهترین چهره خود را نشان دهید

حالت سلفی با هوش مصنوعی بهبود یافته و چهره شما را با رنگ‌های دقیق‌تر واقعی‌تر نشان می‌دهد. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی جزئیات زیادی را ثبت می کند و حالت فوکوس خودکار سریع بهترین عکس ها را برای شما تضمین می کند.

متوقف نمی شود و متوقف نخواهد شد

باتری هوشمند در تمام طول روز دوام می آورد، شارژ فوق سریع به شما ساعت ها شارژ را در عرض چند دقیقه می دهد. شارژ سریع بی سیم نوع 2 نیز یک روش سریع برای شارژ است، اما بدون نیاز به کابل.

با سریع ترین پردازنده گلکسی تا کنون آشنا شوید

پردازنده 5 نانومتری شامل سرعت بیشتر، قدرت بیشتر و هوش مصنوعی بیشتر به علاوه 8 گیگابایت رم است که فرآیند پردازش با حداکثر سرعت ممکن انجام می شود.

فضای ذخیره سازی، به اندازه کافی

256 گیگابایت حافظه داخلی به این معنی است که هزاران خاطره شگفت انگیز شما سالم و سالم هستند و هر زمان که بخواهید آنها را مرور کنید در دسترس هستند.

شبکه 5G، اینترنت هرگز به این سرعت نبوده است

شبکه فوق سریع 5G به شما امکان می دهد فایل های مورد علاقه خود را به صورت یکجا دانلود کنید. پردازنده سازگار با 5G سرعت آپلود و دانلود سریع تری را ارائه می دهد تا شما را در جریان نگه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy S21+ 5G رام 8 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy S21+ 5G رام 8 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت"، کلیک کنید.