نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A52 4G رام 6 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52 4G با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت

صفحه نمایش شگفت انگیز، اسکرول واقعا صاف

نمایش تصویر خود را با نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی Infinity-O چند برابر کنید. صفحه نمایش SuperAMOLED وضوح Full HD+ و روشنایی 800 نیت را در نور روز روشن ارائه می دهد. علاوه بر این، سیستم محافظت از چشم شما نور آبی را کاهش می دهد. نرخ رفرش 90 هرتز نمایش صاف را حتی در بازی تضمین می کند.

استانداردهای جدید برای طراحی جدید

منحنی های زیبا و شیک را در طراحی منحصر به فرد گلکسی A52 ببینید. ماژول دوربین کوچک با روکش مات پشت گوشی ترکیب می‌شود تا ظاهری تقریباً یکپارچه داشته باشد. سبک خود را از بین چهار رنگ مد روز انتخاب کنید. بنفش شگفت انگیز، سیاه شگفت انگیز، سفید شگفت انگیز و آبی شگفت انگیز.

دوربین شگفت انگیز، همیشه واضح و پایدار

سیستم دوربین چند لنز گلکسی A52 عکس های سطح بالایی می گیرد. در دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، از وضوح فوق العاده بالا برای گرفتن عکس های واضح و شفاف استفاده کنید. با دوربین فوق عریض، زاویه دید را افزایش دهید. با دوربین عمقی فوکوس را سفارشی کنید یا با دوربین ماکرو روی جزئیات زوم کنید.

با تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر، تمام جزئیات را حتی در نور کم ثبت کنید

با عکس‌ها و ویدیوهای تار قدیمی خداحافظی کنید. OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر) به تثبیت عکس های شما کمک می کند تا تصاویر را حتی در نور کم صاف و شفاف نگه دارید. این دوربین نور بیشتری را وارد لنز می کند تا عکس های شما در نور کم روشن شود.

کار با دوربین فوق عریض را تجربه کنید

دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، مشابه چشم انسان، دنیا را با میدان دید 123 درجه می‌بیند و به هر چیزی که با دوربین می‌گیرید، چشم‌انداز بیشتری می‌افزاید.

دوربین ماکرو به جزئیات کوچک توجه می کند

با دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی به سوژه خود نزدیک شوید و جزئیات فوق العاده با جزئیات را در عکس های خود ثبت کنید. این دوربین جلوه بوکه طبیعی را روی عکس های شما اعمال می کند و باعث می شود سوژه شما از پس زمینه متمایز شود.

آماده باش، برو، این تثبیت کننده عالی است

در حالت ضد لرزش گلکسی A52، ویدیوهای شما صاف و پایدار نگه داشته می‌شوند. این گوشی با استفاده از دوربین فوق عریض و نرم افزار پیش بینی، تصاویری باکیفیت مانند یک دوربین اکشن ثبت می کند.

با دوربین عمق فوکوس را بهتر تنظیم کنید

سنسور عمق 5 مگاپیکسلی به شما امکان می دهد عمق میدان را در عکس های خود تنظیم کنید. با یک ضربه ساده می‌توانید تاری پس‌زمینه پشت سوژه را برای عکس‌های پرتره تنظیم کنید.

دوربین سلفی با وضوح بالا، سلفی سوپراستار

در طول روز با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Galaxy A52 سلفی های واضح و با وضوح بالا بگیرید و با افکت بوکه که به تدریج پس زمینه را محو می کند، چهره خود را مانند ستاره بدرخشید.

اکنون با گواهی IP67 ضد آب است

IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، این گوشی می تواند فشار آب را در عمق 1.0 متری تا 30 دقیقه تحمل کند. بنابراین در حین بازی و انجام کارهای روزانه کمی خیس شدن گوشی مشکلی ندارد.

صدای فراگیر در مرکز دستان شما

با دو بلندگو، یکی در بالا و دیگری در پایین، می توانید صدای استریو را بدون هدفون تجربه کنید. فیلم ها یا بازی های مورد علاقه خود را در سطحی بالاتر با صدای سینمایی که شما را در صحنه غرق می کند بشنوید.

باتری شگفت انگیز، دو روز دوام آورد

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به شما زمان بیشتری برای انجام کاری که دوست دارید می دهد. فیلم بازی کنید، به اشتراک بگذارید، بازی کنید… هوش مصنوعی در مدیریت انرژی، استفاده از تلفن همراه شما را برای اطمینان از قدرت طولانی مدت شناسایی و تنظیم می کند. علاوه بر این، با استفاده از شارژ فوق سریع 25 واتی، گلکسی A52 به سرعت به شارژ 100 درصد می رسد.

عملکرد باورنکردنی برای کارهای همزمان

فرقی نمی‌کند روی یک کار متمرکز باشید یا روی چند کار، گلکسی A52 به لطف پردازنده هشت هسته‌ای پیشرفته و رم 8 گیگابایتی، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند. با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی، بیشتر صرفه جویی کنید و کمتر حذف کنید. اگر این مقدار کافی نیست، با استفاده از کارت microSD تا 1 ترابایت اضافه کنید.

حالت بازی به شما برتری در بازی ها می دهد

عملکرد خود را در حالت بازی به حداکثر برسانید. با رابط کاربری اختصاصی و دسترسی آسان، عوامل حواس پرتی را حذف کنید و گیم پلی بهتری را ارائه دهید. حالت “Frame Enhancer” باعث می شود که گرافیک صاف و کاملا واقعی به نظر برسد. در حالی که حالت بازی الگوهای استفاده شما را برای بهینه سازی باتری، دما و حافظه می آموزد، در بالاترین سطح خود بازی کنید.

از هر چیزی که به آن اهمیت می دهید محافظت کنید

پلتفرم امنیتی Samsung Knox که در سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی تعبیه شده است، از گوشی از لحظه راه‌اندازی محافظت می‌کند و امنیت لایه‌ای را برای محافظت از حساس‌ترین داده‌های شما در برابر بدافزارها و تهدیدات مخرب فراهم می‌کند.

گاوصندوق یک لمس

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی A52 اثر انگشت ثبت شده شما را تشخیص می دهد و به شما امکان می دهد قفل گوشی خود را به روشی آسان و ایمن باز کنید. با سرویس احراز هویت بیومتریک Samsung Pass و اثر انگشت شما، احراز هویت برای ورود به هر برنامه و وب‌سایتی سریع‌تر و ایمن‌تر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A52 4G رام 6 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A52 4G رام 6 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت"، کلیک کنید.