نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A32 5G رام 8 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A32 5G با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت

* تصویر شبیه سازی شده است. ** در دسترس بودن رنگ ممکن است بسته به کشور یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد.

یک دوربین عالی با قابلیت ثبت جزئیات

سیستم دوربین گوشی A32 چند لنز است و این دوربین چند لنز کیفیت تصویر بهبود یافته، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین عمق میدان 5 مگاپیکسلی، می توانید ببینید تصاویر همانطور که هستند و انتظار ذخیره شدن دارند. اینکه بتوانید تصاویر را دقیقاً همانطور که هستند ذخیره کنید و خاطره یک روز آفتابی را با رنگ ها و لطافت آن روز برای همیشه نگه دارید می تواند بسیار خوب باشد.

دوربین زاویه باز و ثبت لحظات فوق العاده

این دوربین مانند چشم انسان عمل می کند و همانطور که از نامش پیداست، با زاویه فوق عریض یا عریض، می توانید با این دوربین دنیا را مانند چشم انسان با زاویه 123 درجه ببینید و هر سوژه ای را که انتخاب کنید با چشم اندازی بیشتر به تصویر می کشد. در زیر دو تصویر با زاویه 80 و 123 درجه آماده کرده ایم که می تواند در مورد این دوربین برای شما صحبت کند.

زاویه باز 80 درجه

زاویه باز 123 درجه

دوربین ماکرو و جزئیات دقیق

با دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی به سوژه کوچک خود نزدیک شوید و جزئیات باورنکردنی را ثبت کنید. این دوربین به طور خودکار بوکه طبیعی را بر روی تصویر شما اعمال می کند و در نتیجه می توان سوژه را بیشتر تعریف کرد و برای عکس های خیره کننده از پس زمینه جدا کرد.

دوربین عمیق و فوکوس فوق العاده

دوربین عمق 5 مگاپیکسلی به شما این امکان را می دهد که تنها با یک لمس عمق میدان را در تصاویر تنظیم کنید، می توانید پس زمینه سوژه را محو کنید و پرتره های هیجان انگیز را ثبت کنید. در زیر دو نمونه عکس با حالت پرتره روشن و خاموش از یک سوژه آماده کرده ایم که تفاوت تنظیمات عمق میدان برای ثبت تصاویر پرتره را به وضوح نشان می دهد.

حالت پرتره خاموش است

حالت پرتره روشن است

دوربین جلو و سلفی های جذاب

سلفی ها همیشه محبوب هستند. هرچه دوربین سلفی شما کیفیت بهتری داشته باشد، تصاویر واضح تر و دقیق تر خواهند بود، به خصوص به این دلیل که با افکت هایی مانند بوکه می توانید کارهای بیشتری انجام دهید. عکس های خاص

صفحه نمایش عالی

صفحه نمایش این گوشی سامسونگ 6.4 اینچی با نمای عریض 16.21 سانتی متر و صفحه نمایش FHD + Super AMOLED است که البته می توانید چشم خود را به رنگ ها، نورها و … رها کنید. بدون هیچ نگرانی، حتی در نور روز روشن، می توانید همه چیزهایی را که می خواهید با وضوح 800 نیت روی صفحه نمایش گوشی See ببینید. Eye Comfort Shield² نور آبی را کاهش می‌دهد و ۹۰ هرتز دید را واضح و طبیعی نگه می‌دارد، چه در حال بازی باشید و چه در حال پیمایش. هنگامی که این صفحه در معرض نور بیش از 20000 لوکس قرار می گیرد، سنسور روشنایی گوشی افزایش نور را تشخیص می دهد، مثلاً در یک محیط روشن یا نور مستقیم خورشید، در این زمان روشنایی می تواند تا 800 نیت افزایش یابد. در این زمان، مقادیر روشنایی اندازه گیری شده توسط سنسور ممکن است بسته به زاویه نور متفاوت باشد. علاوه بر این، صفحه نمایش گلکسی A32 (SM-A325) گواهی مراقبت از چشم را از SGS بر اساس توانایی آن در کاهش اثرات مضر نور آبی دریافت کرد.

دو روز باتری

شاید کمی ادعایی به نظر برسد که بگوییم A32 می تواند تا دو روز شارژ نگه دارد، اما حقیقت این است که این در حالت عادی اتفاق می افتد. به طور کلی، حفظ شارژ تلفن همراه به شدت به کاربر، میزان استفاده از دستگاه، زمان پخش، تماشای فیلم، عملکردها و برنامه های استفاده شده، تعداد تماس ها و پیام ها، تعداد دفعات شارژ بستگی دارد. و بسیاری از عوامل دیگر می توانند تأثیرگذار باشند، اما به هر حال باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به شما این فرصت را می دهد که زمان بیشتری را به دور از نگرانی شارژ مجدد سپری کنید. نکته جالب در مورد این گوشی این است که شما به گوشی اجازه می دهید عادات استفاده از تلفن همراه شما را از طریق مدیریت انرژی Al کنترل کند و تحویل انرژی در طولانی مدت با شما سازگار خواهد بود. شارژ سریع 15 واتی از دیگر ویژگی های مثبت این موبایل است. در نهایت، ظرفیت اسمی باتری (حداقل) 4860 میلی آمپر ساعت است. همانطور که می دانید، عمر باتری واقعی ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوی استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.

رام و رام هیجان انگیز

خبر خوب 6 گیگابایت رم و پردازنده هسته ای پیشرفته، 128 گیگابایت حافظه داخلی و امکان استفاده از کارت حافظه خارجی تا 1 ترابایت است که به این معنی است که می توانید کمتر استفاده کنید و بیشتر اضافه کنید، به این معنی که می توانید بدون نگرانی در مورد چند کار انجام دهید. آویزان دستگاه، در عین حال به معنای استفاده از بازی ها و برنامه هایی است که بدون هیچ نگرانی حافظه بیشتری را ذخیره می کنند.

رم و ظرفیت حافظه داخلی ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد. حافظه واقعی موجود ممکن است بسته به نرم افزار از پیش نصب شده متفاوت باشد. کارت MicroSD به صورت جداگانه فروخته می شود.

Game Booster به شما امتیاز می دهد

Game Booster عملکرد شما را به حداکثر می رساند و حواس پرتی را در حین بازی کاهش می دهد و دسترسی به آن را از طریق منوی اختصاصی آسان می کند. Frame Booster به شما گرافیک حرکتی صاف و واقعی می دهد. همانطور که Game Booster الگوهای استفاده شما را برای بهینه سازی باتری، دما و حافظه می آموزد، بهترین و با خیالی آسوده بازی کنید.

سازگاری Game Booster ممکن است بسته به بازی متفاوت باشد.

طراحی مینیمال و چشمگیر

دستان خود را در امتداد طراحی شیک و صاف Galaxy A32 بکشید. لبه های نرم کارا را لمس کنید. این گوشی با طراحی مینیمالیستی و ساده و در عین حال صیقلی و براق در پشت، نه تنها بسیار جذاب و برجسته است، بلکه استاندارد جدیدی را برای گوشی های نسل بعدی ایجاد می کند. شما می توانید چهار رنگ چشم نواز را انتخاب کنید: مشکی، سفید، آبی و بنفش.

از اطلاعات خود محافظت کنید

Samsung Knox از همان ابتدا در سخت افزار و نرم افزار گوشی شما تعبیه شده است و از لحظه ای که آن را روشن می کنید از گوشی شما محافظت می کند. با ارائه امنیت چند لایه، از حساس ترین اطلاعات شما در برابر بدافزارها و تهدیدات مخرب محافظت می کند.

* معماری اندازه گیری و یکپارچه سازی بر اساس سیستم Trustzone.

ایمنی با یک لمس

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی A32 اثر انگشت منحصر به فرد شما را تشخیص می دهد و راهی آسان و ایمن برای باز کردن قفل گوشی در اختیار شما قرار می دهد. و با خدمات احراز هویت بیومتریک Samsung Pass، اثر انگشت شما روش احراز هویت سریع‌تر و ایمن‌تری را برای ورود به برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها فراهم می‌کند. ویژگی ورود به سیستم Samsung Pass فقط در اینترنت سامسونگ موجود است. سازگاری و در دسترس بودن عملکردها و ویژگی های Samsung Pass ممکن است بسته به برنامه متفاوت باشد.

حسگر اثر انگشت

رابط کاربری عالی

از حرکت نرم و طراحی لذت بخش در One UI لذت ببرید. بهینه سازی شده برای هر اندازه صفحه نمایش، به شما امکان می دهد به راحتی و بصری بر روی آنچه مهم است تمرکز کنید. یک رابط کاربری خوب که به شما امکان می دهد گوشی خود را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید و از تجربه راحت کار با گلکسی خود به طور کامل لذت ببرید. در دسترس بودن ویژگی‌ها، برنامه‌ها و خدمات One UI ممکن است بسته به دستگاه، نسخه سیستم عامل و کشور متفاوت باشد.

تجربه عالی اندروید

جدیدترین برنامه های Google را در سیستم عامل Android خود، Galaxy A32 دریافت کنید. در دسترس بودن برنامه‌های Google ممکن است بسته به کشور یا زبان متفاوت باشد. Google، Android، Google Play، YouTube و سایر علائم علائم تجاری Google LLC هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A32 5G رام 8 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A32 5G رام 8 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت"، کلیک کنید.