نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A22 5G حافظه 64 گیگابایت و رام 4 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A22 5G با 64 گیگابایت حافظه و 4 گیگابایت رم

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A22 5G یکی از گوشی های میان رده با امکانات خوب به حساب می آید. این گوشی نسبت به نسل های قبلی پیشرفت های زیادی از نظر قدرت پردازنده، ظرفیت باتری و کیفیت دوربین دارد. این محصول سامسونگ به صورت نقدی و تحویلی در مرکز دیجی با گارانتی و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

بررسی تلفن همراه سامسونگ گلکسی A22 5G

برند سامسونگ یکی از معروف ترین برندها در زمینه ساخت انواع گوشی های هوشمند با ویژگی های مختلف می باشد. سامسونگ یک شرکت بزرگ کره ای است که با تولید گسترده گوشی های خود توانسته صادر کننده اصلی گوشی های هوشمند اندرویدی در سراسر جهان باشد. در اینجا هدف ما معرفی و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A22 5G یکی از گوشی های مقرون به صرفه و میان رده سامسونگ است. مدل های موجود در گوشی های سامسونگ از جمله مدل های میان رده با کارایی بالا و قیمت مناسب هستند که در کشور ما طرفداران زیادی دارند. معرفی مشخصات مهم گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A22 5G، نحوه خرید آن و مقایسه این گوشی با نسل های قبلی از اهداف این محتوا می باشد. گوشی های سامسونگ اکثرا شبیه هم هستند بنابراین شناخت قابلیت های مدل های مختلف در هنگام خرید نیاز به دانش عمیق، بررسی مشخصات گوشی های هوشمند و قدرت خرید و سلیقه فرد و نوع مصرف او دارد.

مشخصات تلفن همراه سامسونگ گلکسی A22 5G چه چیزی را شامل می شود؟

گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G ویژگی های خوبی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • صفحه نمایش را بررسی کنید
  • نمای کلی سخت افزار
  • مروری بر نرم افزار
  • مشخصات باتری
  • طراحی
  • فناوری های مورد استفاده در گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G
  1. بررسی کنید صفحه نشان می دهد

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی A22 5G 6.6 اینچی است. وضوح آن تا 1080 در 2400 پیکسل همراه با فناوری TFT است. تراکم در هر اینچ برابر با 399 پیکسل است. در پشت گوشی سه دوربین با کیفیت 48 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8، یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم بسیار باز و دیافراگم 2.4 f/ با زاویه دید 115 درجه و یک دوربین 2 مگاپیکسلی با اندازه گیری عمق 2.4 f / دیافراگم. دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض است. علاوه بر موارد ذکر شده، نرخ رفرش گلکسی A22 5G سامسونگ 90 هرتز با قابلیت عکاسی در حالت شب و قابلیت عکس برداری در حالت حرفه ای است.

دوربین موبایل سامسونگ گلکسی A22 5G

  1. نمای کلی سخت افزار

مهم ترین قسمت هر گوشی سخت افزار آن است که نشان از دوام و استحکام آن دارد. با این مدل اجرای برنامه های سنگین و پیچیده تا حدودی امکان پذیر است. سخت افزار گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A22 5G یک پردازنده میان رده با تراشه Dimension 700 5G است. قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل پنجم را دارد و از آنجایی که مجهز به پردازنده های قدرتمند است، قدرت اجرای بازی های سنگین مانند Asphalt 9 را بدون فعال سازی گزینه با کارایی بالا دارد. دارای هشت هسته با فرکانس متوسط ​​2.2 گیگابایت و کارت گرافیک Mali-G57 MC2 است. 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم دارد.

  1. مروری بر نرم افزار

گوشی سامسونگ A22 5G دارای اندروید 11 با قابلیت اتصال One UI 3 است که نشان از عملکرد بالای این گوشی میان رده دارد. همچنین قابلیت قفل صفحه نمایش و سفارشی سازی و انتخاب تصاویر پویا با تغییر خودکار را دارد.

  1. مشخصات باتری

باتری گوشی سامسونگ A22 5G از نوع لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپری است. علاوه بر این باتری با توان 15 وات به سرعت شارژ می شود. البته باتری به دلیل ظرفیت زیاد وزن و ضخامت بیشتری دارد.

  1. طراحی

دارای اسپیکر با قدرت بالا و کیفیت گوشی خوبی است. دارای حسگر اثر انگشت با قابلیت شناسایی سریع. وزن باتری گوشی سامسونگ A22 5G 203 گرم و ابعاد آن حدود 9*176.4*167.2 C می باشد.ابعاد سیم کارت به کار رفته در این مدل سایز نانو و دو رقمی می باشد. بدنه این گوشی سامسونگ و قاب دور آن از پلاستیک مقاوم و صفحه نمایش آن از شیشه ساخته شده است. این مدل گوشی در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش موجود است.

  1. فناوری های مورد استفاده در گوشی Samsung Galaxy A22 5G:

گوشی سامسونگ A22 5G دارای فناوری های ارتباطی Wi-Fi، بلوتوث و رادیویی با قدرت گیرنده بالاتر است.

نقاط قوت

  • دارای صفحه نمایش با کیفیت فول اچ دی و نرخ رفرش 90 هرتز
  • وزن و ابعاد مناسبی دارد که به راحتی با گوشی قابل استفاده است
  • مجهز به حسگر اثر انگشت با شناسایی سریع
  • باتری با ظرفیت بالایی دارد
  • دارای سیستم عامل اندروید 11 و فناوری ارتباطی One UI 3 است
  • دارای سخت افزار بادوام است
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • مقاومت کم در برابر ضربه به دلیل محفظه پلاستیکی
  • محافظت از صفحه نمایش از طریق شیشه

مقایسه گوشی های گلکسی سامسونگ 5G با گوشی گلکسی سامسونگ ز4

مهم ترین تفاوت این گوشی با مدل G4 در پردازنده آن است. پردازنده 5G دارای هشت هسته است که 6 هسته آن با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و دو هسته دیگر با فرکانس 2 گیگاهرتز کار می کنند که از مدل G4 قدرتمندتر است. دومین تفاوت بین 5G و G4 ظرفیت باتری و توانایی آن در نگه داشتن شارژ برای مدت زمان طولانی تر است. البته کیفیت دوربین یکی از ویژگی های بهتر 5G نسبت به G4 است. حافظه داخلی گوشی سامسونگ گلکسی 5G بیشتر از مدل G4 است.

بررسی قیمت تلفن همراه سامسونگ گلکسی A22 5G

قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A22 5G نیز به دلیل نوسانات بازار افزایش یافته و روند صعودی را طی می کند. فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی طیف گسترده ای از گوشی های هوشمند سامسونگ را با قیمت مناسب و با گارانتی عرضه می کند. شما می توانید به سایت فروشگاه فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و با مراجعه به انواع گوشی ها از قیمت، مدل و امکانات آن ها مطلع شده و گوشی مورد نظر خود را به صورت نقد و اقساطی خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A22 5G حافظه 64 گیگابایت و رام 4 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A22 5G حافظه 64 گیگابایت و رام 4 گیگابایت"، کلیک کنید.