نقد و بررسی گوشی موبایل کت CAT S62 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

بررسی تخصصی تلفن همراه CAT S62 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت

بررسی تلفن همراه CAT S62

با نگاهی به بهترین گوشی های هوشمند جهان، ممکن است از خود بپرسید: آیا این بهترین گوشی هوشمند مقاوم است؟ و در اینجا Cat S62 مطمئناً مورد خوبی است. رتبه ورودی آن یکی از بالاترین ها است و سازگاری MIL 810H 2 نشان می دهد که چقدر بادوام است. حتی یک دوربین حرارتی FLIR وجود دارد!

چرا ما Cat S62 را دوست داریم

Cat S62 که با استانداردهای IP68 و MIL 810H 2 مطابقت دارد، از نظر دوام بی‌تفاوت نیست و حتی دارای چند ویژگی اضافی مانند قابلیت‌های تصویربرداری حرارتی و اندروید 10 است.

  • نقاط قوت
  • رتبه ورودی IP68+ مطابق با MIL SPEC 810H 2
  • تصویربرداری حرارتی FLIR Lepton
  • اندروید 10

نقاط ضعف

  • کیفیت نمایش متوسط
  • گران است
  • عملکرد کلی

در مقایسه با Ulefone Armor 7، از اسنپدراگون 660 Cat S62 استفاده می کند. اگر گیمر هستید، در پایان یک روز کاری سخت، می‌توانید بدون نگرانی از گوشی چندین اپلیکیشن باز کنید یا بازی کنید، اما کیفیت تصویر پایین‌تر و محدود به ۱۲ مگاپیکسل است، اما با تصویربرداری حرارتی. دوربین حرارتی FLIR آن بهتر است و از سنسور Lepton 3.5 برای گرفتن پیکسل های بیشتری نسبت به Lepton 2.5 استفاده می کند. مطمئنا منحصر به فرد و بسیار مورد استفاده است.

عمر باتری

باتری Cat S62 کمی ضعیف تر از Cat S61 است و از منبع تغذیه 4500 میلی آمپر ساعتی به 4000 میلی آمپر ساعت کاهش یافته است. با این حال، هنوز یک گزینه مناسب است، و شما در تمام طول روز از آن استفاده خواهید کرد، بنابراین تفاوت چندانی ندارد. همانطور که گفته شد، حتی می توانید با یک گوشی اندرویدی بلک بری عمر باتری بهتری داشته باشید.

صفحه نمایش

این شرکت پتانسیل کامل خود را با نمایشگر Cat S62 نشان نداد. صفحه نمایش 5.6 اینچی اندازه خوبی دارد و وضوح 1080×2160 FHD+ را نمایش می دهد. رنگ ها به اندازه کافی کاربردی هستند، اما نه بیشتر. اندازه صفحه نمایش خوب 5.6 اینچ و صفحه نمایش 1080×2160 است، بنابراین وضوح FHD+ داریم و اشباع رنگ با Unihertz Atom قابل مقایسه است.

استقامت

از نظر دوام، Car S62 دارای رتبه IP68 و MIL SPEC 810H 2 است. دارای یک نوار فلزی در اطراف لبه‌های آن است که چسبندگی خوبی در پشت دارد تا از لیز خوردن آن از دست شما جلوگیری کند. حتی اگر آن را رها کنید، S62 به راحتی افتادن و آسیب دیدن را احساس نمی کند.

موقعیت بازار

متأسفانه، به همان اندازه که Cat S62 خوب است، کمی گران است. شما تقریباً سه برابر آنچه نیاز دارید پرداخت می کنید، ناگفته نماند که تلفن های ارزان تری Cat مانند S61 وجود دارند. از نظر کارایی با Doogee S95 Pro برابری می کند اما باتری بهتر و قدرت بهتری دارد.

Cat S62 Wrap Up

همه چیزهایی که Cat S62 ارائه می دهد گواهی بر کیفیت آن و مقاومت در برابر آب و هوا و آسیب است. این گوشی می‌تواند با برخی از مقاوم‌ترین گوشی‌های هوشمند با رتبه ورودی IP68 و مطابقت با استاندارد 810H 2 رقابت کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل کت CAT S62 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل کت CAT S62 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت"، کلیک کنید.