نقد و بررسی گوشی موبایل هواوی مدل Huawei P50 PRO با حافظه 256 گیگابایت و رام 8 گیگابایت

بررسی تخصصی هواوی مدل P50 PRO با 256 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم

Huawei P50 PRO با 256 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم را بررسی کنید

افسانه دوباره متولد شد!

فراتر از انتظارات

ویژگی های برتر طراحی HUAWEI P50

طراحی دو دوربین ماتریسی،

صفحه نمایش 6.5 اینچی True-Chroma⁠1،

نرخ نوسازی 90 هرتز⁠2،

IP68 مقاومت در برابر پاشش آب و گرد و غبار 3

66W HUAWEI SuperCharge4،

بلندگوهای دوگانه استریو،

باتری 4100 میلی آمپر ساعتی 5

همکاری هوشمند بین دستگاه ها،

اجرای روان و سریع.

حریم خصوصی و امنیت

دوربین دو ماتریس True-Form 6،

True-Chroma Shot،

محدوده بزرگنمایی 80x⁠7،

AIS Pro True-Steady Shot

نگاهی بینداز
به این زوج

طراحی ساده و هندسی واقعاً طراحی دوربین دو ماتریسی را متمایز می کند. دو “چشم خیره کننده” هر کجا که می روید می درخشد.

کاملاً خارج از نمودار

طلای سیاه

طلای کاکائویی

سفید مرواریدی

وزن سبک تر
پشتیبانی بهتر

HUAWEI P50 با قرار دادن صفحه نمایش بزرگ و باتری در بدنه ای جمع و جور، سبک تر از نسل قبلی است و بهتر در دست شما قرار می گیرد.

دنیای رنگارنگ در دستان شما

صفحه نمایش 6.5 اینچی 1 به صورت جداگانه تنظیم شده است تا دنیای واقعی را به شما نشان دهد. با پشتیبانی از نرخ نوسازی صفحه نمایش 90 هرتز 2 و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز 8، تجربه تماشای نرمی را ارائه می دهد.

دقت رنگ حرفه ای

یک صفحه نمایش True-Chroma که از طیف رنگی گسترده P3 و 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند، رنگ های ثابت را از صفحه ای به صفحه دیگر نمایش می دهد.

از صافی لذت ببرید

این نمایشگر با نرخ نوسازی صفحه نمایش تا 90 هرتز 2 و نرخ نمونه برداری لمسی تا 300 هرتز 8، مشاهده صاف و زمان پاسخگویی سریع را ارائه می دهد.

مراقب چشمان خود باشید

کنترل کم نور PWM با فرکانس بالا 1440 هرتز فشار چشم را کاهش می دهد. حتی در شرایط کم نور، می توانید از یک تجربه دید راحت و با کیفیت لذت ببرید.

رنج بکشید!

این تصویر آگهی فقط برای مرجع است.

دارای استاندارد IP68⁠3 برای مقاومت در برابر پاشش آب، آب و گرد و غبار

شکل واقعی
دوربین دوگانه ماتریس

HUAWEI XD Optics به عکاسی از گوشی های هوشمند با وضوح بهتر قدرت می دهد، در حالی که موتور تصویر ارتقا یافته HUAWEI XD Fusion Pro به بازتولید جزئیات کامل تصویر کمک می کند. ماتریس دوربین اصلی دنیای واقعی رنگ ها را به شما نشان می دهد و ماتریس SuperZoom قادر است تصاویری با وضوح زیبا، از نزدیک یا دور، عریض یا نزدیک ثبت کند.

آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید

رنگ های واقعی را به شما نشان می دهد. موتور تصویربرداری True-Chroma دارای سیستم تشخیص نور محیط بهبودیافته، طیف رنگی گسترده P3 و بیش از 2000 تنظیمات رنگی است تا جهان را با تمام رنگ‌های واقعی خود نشان دهد.

دیدن این است که باور کنید شما یک متخصص واقعی در برجسته کردن تفاوت های ظریف بین رنگ ها هستید، بنابراین هرگز ظاهری را که دوست دارید از دست نخواهید داد.

چیزهای کوچک را به چیزهای بزرگ تبدیل کنید

اشیاء کوچک را از نزدیک در یک عکس ماکرو 2.5 سانتی متری کاوش کنید و می توانید برای دیدن بافت ها و جزئیات عالی زوم کنید. سورپرایزهای غیر منتظره را ارائه دهید.

*این ویژگی نیاز به ارتقاء HOTA دارد.

تصاویر عالی آسان ساخته شده است

وضوح یک اولویت است. موتورهای تصویربرداری جدید HUAWEI XD Optics و HUAWEI XD Fusion Pro به این معنی است که نور بیشتری می تواند وارد شود و الگوها و بافت ها را با جزئیات بیشتری ثبت کند. هر شرایطی که باشد، می توانید عکس های فوق العاده شارپ با وضوح باورنکردنی بگیرید.

غیب آشکار شود. فوکوس واضح و جزئیات واضح را حتی در شرایط کم نور پیدا کنید.

نمای وسیع و زیبا با دوربین فوق عریض عقب می توانید به راحتی عظمت دریاها، کوه ها و آسمان ها را به تصویر بکشید. بی پایان لحظات شگفت انگیزی خلق کنید.

دور از دید؟
درست جلوی چشمانت

شما را به ناشناخته می برد. دوربین تله فوتو پریسکوپ 12 مگاپیکسلی اشیاء دور را نزدیک‌تر می‌کند، در حالی که HUAWEI XD Optics کیفیت تصویر را به‌طور چشمگیری بهبود می‌بخشد. با محدوده زوم 80×7، همیشه می توانید عکسی واضح و پایدار بگیرید.

آماده، آماده، برو

نزدیک یا دور، دیگر تاری نیست. AIS Pro ارتقا یافته با OIS کار می کند تا عکسی واقع گرایانه ارائه دهد و به شما کمک می کند از پنجره ماشین یا لحظات هیجان انگیز مسابقه عکس بگیرید. دست دادن دیگر هرگز عکس ها و فیلم های شما را خراب نمی کند.

آن را در حال پرواز ضبط کنید. هر لحظه زودگذر است ویژگی True-Focus Fast Capture به شما کمک می‌کند تا تمام اقدامات را به راحتی ثبت کنید.

هر پرتره ای یک برنده است

کلید فتوژنیک پرتره دوربین عقب ارتقا یافته به هر عکس اجازه می دهد تا رنگ های آرایش را به زیبایی بازسازی کند و درخشش پوست شما را بازیابی کند.

جزئیات در زیبایی برجسته است. هنگامی که با دوربین جلویی با زاویه فوق عریض 100 درجه سلفی می گیرید یا عکس های دسته جمعی می گیرید، ویژگی های صورت و آرایش شما را با جزئیات دقیق نشان می دهد.

داستان های خود را بسازید

فریم های خوب مکمل یک داستان خوب است. قابلیت ضبط ویدیوی 4K در تمامی محدوده ها به شما این امکان را می دهد تا جزئیات جالبی از زندگی را در ویدیوهایی با کیفیت تصویر بالا ثبت کنید.

قبل از

بعدی

نکات ترفند هوش مصنوعی عملکرد AI ​​Remove به شما امکان می دهد اشیاء ناخواسته ای را که در نمای ظاهر می شوند حذف کنید. یک سوژه متحرک را در یک صحنه ثابت با AI Cinemagraph ثبت کنید تا لحظات روزمره را سرگرم کننده تر کنید.

*تصویر توسط HUAWEI P50 گرفته نشده است. افکت AI Remove پس از ویرایش تصویر با HUAWEI P50 ظاهر می شود. فقط برای مثال، لطفاً استفاده واقعی را ببینید.

بیرونی زیبا، داخلی قدرتمند
امن و جذاب

چیپست پرچمدار 5 نانومتری عملکرد فوق العاده پردازش داده، چندوظیفگی و زمان پاسخگویی را ارائه می دهد.

آنچه را که می بینید بشنوید

خود را در صدای فراگیر قدرتمند از بلندگوهای دوگانه استریو غرق کنید. HUAWEI Histen جلوه‌های صوتی را برای سناریوهای مختلف سفارشی می‌کند تا همیشه احساس کنید بخشی از صحنه هستید، چه در حال انجام یک بازی یا تماشای یک ویدیو باشید.

قدرت واقعی

HUAWEI SuperCharge4 66W انرژی باورنکردنی را هنگام استراحت در اختیار شما قرار می دهد.

هوشمند، سریع، ایمن

میانبرهای برنامه های شما
با برنامه های خود به روشی کاملاً جدید تعامل کنید. برنامه های مورد علاقه خود را در پوشه هوشمند قرار دهید و با کلیک مستقیم روی نماد هر کدام از آنها را باز کنید. پیدا کردن آسان، باز کردن سریع.

سریع به مرکز بروید
برای باز کردن کنترل پنل جدید و دسترسی به صدا، تنظیمات Wi-Fi و بلوتوث و همچنین مدیریت اتصالات بین دستگاه‌های HUAWEI⁠12، انگشت خود را بکشید.

راه های بیشتر برای دریافت فایل های مورد نظر
Huawei Share به شما امکان می دهد در یک چشم به هم زدن فایل ها را بین لپ تاپ و تلفن خود انتقال دهید. همچنین، با سیستم فایل توزیع‌شده جدید، می‌توانید از طریق لپ‌تاپ به اسناد یا عکس‌های گوشی خود دسترسی فوری داشته باشید. فایل های خود را بدون کابل باز کنید، مرور کنید و لذت ببرید.

هر چالش سرعتی را انجام دهید

صفحات وب و برنامه ها با پیمایش بارگیری می شوند. حتی پس از استفاده طولانی مدت، پاسخ به کار و راه اندازی نرم افزار صاف باقی می ماند.

نماد امنیتی

مراقب امنیت بیشتر باشید
از دسترسی و کنترل برنامه پیشرفته لذت ببرید. الزامات امنیتی سختی برای احراز هویت مشترک بین اتصالات وجود دارد

با طراحی گوشه گرد نمایشگر، طول مورب صفحه نمایش خارجی در مقایسه با مستطیل استاندارد 6.5 اینچ است (منطقه قابل مشاهده واقعی کمی کوچکتر است).
نرخ تازه سازی صفحه نمایش 90 هرتز برای برنامه ها و سناریوهای خاص در دسترس است.
این محصول دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر پاشش، آب و گرد و غبار بر اساس استاندارد IEC 60529 است و تحت شرایط آزمایشگاهی کنترل شده تست شده است.
مقاومت در برابر پاشش آب، آب و گرد و غبار دائمی نیست و ممکن است در استفاده معمولی مقاومت به مرور زمان کاهش یابد. وقتی گوشی خیس است یا در محیط مرطوب است، گوشی را شارژ نکنید. راهنمای تمیز کردن و خشک کردن را ببینید. غوطه ور شدن در مایع و آسیب های ناشی از آن مشمول گارانتی نمی شود.
کلاس IP68 به این معنی است که در شرایط آزمایشی خاص، دستگاه در برابر نفوذ مضر آب ایستاده تا عمق 1.5 متری تا 30 دقیقه محافظت می شود، با اختلاف دمایی بین آب و دستگاه که بیش از 5 درجه سانتیگراد نباشد.
66 وات حداکثر توان شارژ است و تنها با استفاده از شارژر و کابل انحصاری 66 واتی HUAWEI SuperCharge می توان به آن رسید.
مقدار معمولی ظرفیت اسمی باتری 4000 میلی آمپر ساعت است. بر اساس نتایج تست آزمایشگاهی HUAWEI. عمر واقعی باتری به شرایط استفاده واقعی بستگی دارد.
دوربین دو ماتریسی True-Form به ماتریس دوربین اصلی True-Chroma اشاره دارد و ماتریس SuperZoom شامل یک دوربین تله فوتو و یک دوربین فوق عریض است.
محدوده بزرگنمایی حداکثر نسبت بزرگنمایی تقسیم بر بزرگنمایی زاویه ای شدید است.
نرخ نمونه نمایش 300 هرتز برای برنامه ها و سناریوهای خاص در دسترس است.
کاهش نور PWM با فرکانس بالا 1440 هرتز در سناریوهای خاص در نور کم در دسترس است.
12 مگاپیکسل مشخصات دوربین است. پیکسل های عکس ممکن است بسته به حالت عکسبرداری متفاوت باشد.
100 درجه مشخصات دوربین است. بزرگنمایی لنز ممکن است در استفاده واقعی کمتر باشد.
وضوح تماس تصویری به شرایط شبکه بستگی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل هواوی مدل Huawei P50 PRO با حافظه 256 گیگابایت و رام 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل هواوی مدل Huawei P50 PRO با حافظه 256 گیگابایت و رام 8 گیگابایت"، کلیک کنید.