نقد و بررسی گوشی موبایل نوت 20 اولترا Samsung Galaxy Note20 Ultra 4G رام 8 گیگابایت و ظرفیت 256 گیگابایت

بررسی تخصصی Samsung Galaxy Note 20 Ultra 4G 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا 5G یکی از سری نوت های سامسونگ است که این بار به جای پسوند پرو، اولترا را انتخاب کرده و عنوان پرچمدار را یدک می کشد. این دستگاه در تاریخ 5 آگوست 2020 عرضه شد. تغییرات بزرگ در این مدل باعث شد تا شاهد یک گوشی فوق العاده باشیم.

بررسی Galaxy Note 20 Ultra 4G

نوت 20 اولترا یکی از سری نوت های سامسونگ است که این بار به جای پسوند Pro Ultra را انتخاب کرده و عنوان پرچمدار را یدک می کشد. این دستگاه در تاریخ 5 آگوست 2020 به بازار عرضه شد.تغییرات بزرگ در این مدل باعث شد تا شاهد یک گوشی فوق العاده باشیم و با اضافه شدن Ultra عظمت این موبایل را به نمایش بگذارد. قیمت این گوشی موبایل با امکانات این موبایل کاملا سازگار است. این محصول با امکانات کامل با صفحه نمایش 6.9 اینچی 120 هرتز و پردازنده سریع با استفاده از 8 گیگابایت رم پشتیبانی عالی 4G را برای شما فراهم می کند. بررسی ها نشان می دهد که دوام خوب این گوشی یکی از ویژگی های متمایز کننده آن است. در این بازه قیمتی با یک مقایسه ساده می توان فهمید که ارزش خرید بالایی خواهد داشت.

قیمت

می توان گفت با توجه به امکانات فراوانی که دارد، قیمت کاملا مناسب و منصفانه به نظر می رسد. صفحه نمایش پیشرفته و دوربین عالی جای بحثی در مورد این تلفن همراه باقی نمی گذارد. قیمت این گوشی با امکاناتی که دارد نشان از ارزش بالای خرید آن دارد. سفارشی سازی های عالی این موبایل حرفه ای نشان می دهد که به عنوان یک پرچمدار قیمت بسیار بالایی در بازار دارد.

مشخصات

گوشی Note20 Ultra 4G با داشتن تراشه اسنپدراگون 865 قدرت بی نظیری را به شما نشان می دهد. این تلفن همراه یکی از اولین گوشی هایی بود که از این تراشه قدرتمند استفاده کرد. پردازنده های این گوشی موبایل در دو نسخه آمریکایی و جهانی ساخته شده است که نسخه آمریکایی با تراشه کوالکام و نسخه جهانی با اگزینوس 990 است که چیپست این گوشی سرعت را 10 درصد افزایش می دهد و 3.1 گیگاهرتز را نشان می دهد. از نظر گرافیکی نیز با 10 درصد افزایش کیفیت نسبت به نسخه های قبلی شاهد کیفیت بسیار بالاتری هستیم. در حافظه این موبایل شاهد دو نسخه 256 و 512 گیگابایتی خواهیم بود. با قابلیت پشتیبانی از micro SD می توان حافظه را به مقدار بسیار زیادی افزایش داد، البته این حافظه های پیش فرض بسیار بالا بوده و با نیازهای هر فردی مطابقت دارد. گوشی گلکسی نوت 20 اولترا 5G از نظر نرم افزاری با اندروید 10 روانه بازار شد و به سرعت به اندروید 11 ارتقا یافت. این نسخه سریعتر از نسخه های قبلی است و باگ ها و لگ های کمتری دارد و مرور منو را بسیار لذت بخش می کند. این تلفن همراه با رابط کاربری عالی خود در بازار محبوبیت زیادی به دست آورده است. یکی از ویژگی های جدید فوق العاده می توان به SPEN جذاب اشاره کرد که دارای کنترل های عالی و میانبرهای جذاب برای این نسخه است.

مشخصات نمایشگر و طراحی بدنه

مشخصات نمایشگر نوت 20 یکی از ویژگی های مثبت و قابل توجه آن است. طراحی جذاب این گوشی مانند نسخه های قبلی بسیار جذاب است با این تفاوت که در طراحی جدید شاهد پیشرفت های چشمگیری هستیم. یکی از پیشرفت های این گوشی را می توان در فونت آن مشاهده کرد که تاخیر عملکرد را از 45 میلی ثانیه به 9 میلی ثانیه کاهش داد. تنها عیب و مشکل این گوشی عدم پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری است که البته در بسیاری از گوشی های پرچمدار دیده می شود. از نظر نمایشگر شاهد تغییر چندانی نیستیم و مانند نسخه های قبلی انجام می شود، البته نباید به ترکیب برنده دست زد و کیفیت بالای نسخه های قبلی از طریق ارتقا به این گوشی منتقل شده است. تنها تغییر در اندازه صفحه نمایش دیده می شود و طرح های دیگر حفظ شده اند.

کیفیت دوربین و تصویر

درصد بالایی از قیمت این موبایل را دوربین آن تشکیل می دهد و کیفیت بی نظیری را نشان می دهد. دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی نشان از پرچمدار بودن آن دارد. با زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر، برای کاربران بسیار جذاب است. یکی از قابلیت های این گوشی استفاده از قلم آن برای گرفتن عکس از راه دور است. از دیگر ویژگی های آن می توان به رابط کاربری بسیار روان و تنظیمات بسیار آن اشاره کرد. ظرفیت فیلمبرداری عالی 960 فریم بر ثانیه از ویژگی های بارز این دوربین است. هنگام عکاسی در حال حرکت با سنسور لرزش می توانید عکس های عالی ثبت کنید. همچنین برای عکس گرفتن در شب بسیار پویا بود و عملکرد بسیار خوبی را برای کاربران ارائه می کرد، بنابراین تشخیص رنگ موبایل برای شما بسیار خوب تنظیم شده است و تشخیص بسیار بالایی را در تفکیک رنگ نشان می دهد.

باتری

مصرف برق برای این گوشی موبایل که صفحه نمایش فوق العاده ای دارد قطعا بسیار مهم است. این تلفن همراه با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خود می تواند یک روز کامل دوام بیاورد. با استفاده از شارژر سریع 25 واتی می توانید در کمتر از یک ساعت گوشی را از صفر تا 100 شارژ کنید. با توجه به اینکه سعی کرده اند با وزن گوشی همخوانی داشته باشند، این باتری انتخاب متوسط ​​و خوبی برای این موبایل است.

خرید گوشی سامسونگ نوت 20 اولترا

با توجه به مشخصات و امکانات منحصربفرد و بهبودهای انجام شده در این نسخه که بسیار بالاتر از حد انتظار بود، می توان گفت که انتخاب بسیار خوبی برای خرید است. خرید این موبایل از سایت های مختلف به راحتی انجام می شود و در مدت زمان کوتاهی فروش خوبی را به خود اختصاص داده است. هنگام خرید باید حافظه و رم مورد نظر را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل نوت 20 اولترا Samsung Galaxy Note20 Ultra 4G رام 8 گیگابایت و ظرفیت 256 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل نوت 20 اولترا Samsung Galaxy Note20 Ultra 4G رام 8 گیگابایت و ظرفیت 256 گیگابایت"، کلیک کنید.