نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco X3 Pro حافظه 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل شیائومی پوکو ایکس 3 پرو، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، رم 6 گیگابایتی

فقط آنچه شما نیاز دارید

هر چیزی که در مورد Poco X3 دوست داشتید اکنون حتی بهتر شده است. در نسخه حرفه ای صفحه نمایش شفاف، باتری قدرتمند، شارژ سریع و بلندگوهای باکیفیت عالی دریافت می کنید. چیزهای مهم را قوی تر کنید. عملکرد قدرتمندتر با تراشه Qualcomm Snapdragon 860 و فضای ذخیره سازی UFS 3.1، طراحی راحت دو رنگ با محافظ صفحه Corning Gorilla Glass 6 و ساختار داخلی با بهبود عکاسی در شب و فیلمبرداری دوگانه.

عملکرد پیشرو

پردازنده Qualcomm Snapdragon 860 حتی در هنگام اجرای بازی های گرافیکی در تنظیمات بالا شما را ناامید نمی کند. از بازی آنلاین سریع و بدون تاخیر لذت ببرید. پردازنده اصلی Kryo 485 تقریباً 70٪ سریعتر، پردازنده گرافیکی Adreno 640 دقیقاً 145٪ سریعتر است و هوش مصنوعی 192٪ قوی تر است.

هنگام بازی آرامش خود را حفظ کنید

با فناوری LiquidCool 1.0 + عملکرد خود را هنگام بازی به حداکثر برسانید، گرما به صورت سه بعدی توزیع می شود تا بتوانید با سرعت کامل به بازی ادامه دهید! با این ویژگی، CPU 6 درجه خنک تر می شود، زیرا گرافیت چند لایه و لوله حرارتی مس D5 گرما را توزیع می کند.

Poco X3 Pro برای سرعت طراحی شده است

با نرخ نوسازی صفحه نمایش 120 هرتز حتی یک لحظه را از دست نخواهید داد. در بازی های اکشن و سریع، از حرکات صاف تصویر لذت ببرید و یک قدم جلوتر از رقبا باشید. سرعت لمس بالای 240 هرتز تاخیر را کاهش می دهد و صفحه نمایش با کنترل بهتر تجربه بازی شما را به سطح بالاتری می برد.

همیشه روشن بمان

تمام روز را با باتری 5160 میلی آمپر ساعتی شارژ کنید، 11 ساعت بازی کنید یا 18 ساعت ویدیو تماشا کنید یا 110 ساعت به موسیقی گوش دهید. یا ساعت ها وب گردی کنید و در شبکه های اجتماعی مشغول باشید.

منتظر شارژ شدن گوشی نباشید

با سیستم شارژ سریع 33 واتی گوشی پوکو X3 پرو دستگاه به سرعت شارژ می شود و اطمینان می دهد که شما همیشه آماده کار هستید. اجازه ندهید بارگذاری آهسته شما را متوقف کند. فقط در 59 دقیقه گوشی را به طور کامل شارژ کنید، یا اگر هنوز وقتتان کم است، با 30 دقیقه شارژ، 59 درصد شارژ کنید.

دوربین Poco X3 Pro آماده ثبت لحظات است

دوربین چهارگانه هوشمند برای 4 برابر لذت بیشتر، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض، عمق 2 مگاپیکسل، ماکرو 2 مگاپیکسلی. با استفاده از این ماژول، از دور یا نزدیک، حتی یک تصویر را از دست ندهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco X3 Pro حافظه 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco X3 Pro حافظه 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت"، کلیک کنید.