نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی می Xiaomi Mi 11 Lite 4G حافظه 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل Xiaomi Mi 11 Lite 4G 128GB RAM 8GB RAM

طراحی فوق العاده باریک، کاربردی

حسگر اثرانگشت در یک منحنی بسیار باریک و درست زیر دکمه پاور طراحی شده است تا بتوانید قفل صفحه را به راحتی با یک حرکت باز کنید. ماژول دوربین دارای یک برآمدگی کوچک است، بنابراین باید آن را با انگشتان خود احساس کنید، این ماژول دوربین تنها 1.77 میلی متر از بقیه بدنه بیرون زده و کاملا جمع و جور به نظر می رسد.

از تماشای فیلم و بازی با صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با سوراخ های سوراخ دار لذت ببرید. البته طراحی فوق نازک قاب 1.88 میلی متری ضخامت، فضای بیشتری را برای تصویر ایجاد کرد.

صفحه نمایش شیائومی Mi 11 Lite

در این صفحه، رنگ ها بسیار واقعی هستند، محتوا با رنگ های غنی و دقت بالا، تصویری زنده ارائه می کند. رزولوشن FHD+ DotDisplay نور و سایه را برای تصویر واقعی‌تر ترکیب می‌کند تا بتوانید جهان را با وضوح بیشتری در صفحه نمایش Mi 11 Lite شیائومی کاوش کنید.

دوربین شیائومی Mi 11 Lite

با دوربین فوق العاده شیائومی Mi 11 Lite کارگردان زندگی خود شوید و دوست داشتنی ترین لحظات خود را ثبت کنید.

با کیفیت عالی عکس، خلاقیت خود را آزاد کنید و از حالت شب و دوربین فوق عریض برای عکس گرفتن استفاده کنید. علاوه بر این، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آماده ثبت جزئیات کوچک زیبای صورت شماست.

سخت افزار و عملکرد

تراشه Qualcomm Snapdragon 732G آماده رویارویی با هر چالشی است و تمام قدرت مورد نیاز شما را فراهم می کند. 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی مکمل این سخت افزار است.

باتری شیائومی Mi 11 Lite

برای عملکرد عالی، به یک باتری قابل اعتماد نیاز دارید! باید بگوییم بنشین و دست به کار شو. از آنجایی که باتری 4250 میلی آمپری برای تمام نیازهای روزانه شما کافی است، در صورت تمام شدن شارژ مشکلی نیست زیرا شیائومی Mi 11 Lite با شارژ سریع 33 واتی در کمترین زمان به طور کامل شارژ می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی می Xiaomi Mi 11 Lite 4G حافظه 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی می Xiaomi Mi 11 Lite 4G حافظه 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت"، کلیک کنید.