نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی Xiaomi Redmi 9C ظرفیت 64 گیگابایت و رام 3 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل شیائومی ردمی 9 سی با ظرفیت 64 گیگابایت و 3 گیگابایت رم

گوشی Redmi 9C

دوربین 13 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی، صفحه نمایش 6.53 اینچی با ناچ قطره ای، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و تراشه هلیو جی 35 مدیاتک.

با دوربین سه گانه مجهز به هوش مصنوعی، لحظات مورد علاقه خود را با رنگ های روشن ثبت کنید و خاطرات خود را ماندگار کنید.

مانند یک حرفه ای پرتره بگیرید با حسگر عمق 2 مگاپیکسلی، می توانید پرتره های خیره کننده ای بگیرید که شما را مانند یک عکاس باتجربه جلوه دهد.

نزدیکتر بیا، نزدیکتر بیا. با یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی که به شما امکان می‌دهد دنیای بچه‌های کوچک را از نزدیک کشف کنید، از نزدیک ببینید.

با دوربین سلفی هوشمند تمام زیبایی خود را ثبت کنید. با پالم شاتر به راحتی سلفی های گروهی بگیرید. برای شروع تایمر سلفی، کف دست خود را به دوربین نشان دهید.

صفحه نمایش شیائومی Redmi 9C

به لطف صفحه نمایش بزرگ 6.53 اینچی HD+، شما کاملا در دنیای مجازی غرق خواهید شد.

نور کم برای مشاهده راحت. با داشتن گواهی محافظت از نور آبی، چشمان شما حتی پس از ساعت های طولانی استفاده از گوشی خسته نمی شود.

باتری

باتری چرخه شارژ بالایی دارد که به این معنی است که عمر باتری قابل توجهی دارد. این بدان معناست که می توان آن را هر روز بیش از 2.5 سال بدون کاهش کیفیت استفاده کرد. عمر باتری در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار 25 درصد افزایش یافته است.

قدرت بیشتر برای سرگرمی شما

پردازنده MediaTek Helio G35 عملکرد قابل قبول و تجربه ای بدون تاخیر را ارائه می دهد. با فناوری بازی HyperEngine، تصاویر واقعی هستند و تجربه بازی روان تضمین می شود.

قفل را به راحتی باز کنید

قفل گوشی را با چهره خود با تشخیص چهره خود با فناوری AI Face Unlock یا استفاده از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی باز کنید.

طراحی شیک جدید

قسمت عقب گوشی ردمی 9 درجه سانتیگراد دارای طراحی بافتی است که از اثر انگشت جلوگیری می کند تا دستگاه همیشه ظاهر زیبای خود را حفظ کند. این مدل را می توانید در 3 رنگ نارنجی، مشکی و آبی خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی Xiaomi Redmi 9C ظرفیت 64 گیگابایت و رام 3 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی Xiaomi Redmi 9C ظرفیت 64 گیگابایت و رام 3 گیگابایت"، کلیک کنید.