نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی Xiaomi Redmi 9A حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل شیائومی Redmi 9A با 64 گیگابایت حافظه و 4 گیگابایت رم

گوشی Redmi 9A

دوربین 13 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی، صفحه نمایش 6.53 اینچی با ناچ قطره ای، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و تراشه هلیو جی 25 مدیاتک.

صفحه نمایش

صفحه نمایش عالی 6.53 اینچی HD+. این صفحه نمایش بزرگ شما را به طور کامل در دنیای مجازی غوطه ور می کند و نور کم، تماشای راحت را تضمین می کند. این گوشی دارای گواهی محافظت از نور آبی در برابر چشمان شماست، حتی پس از ساعات طولانی استفاده از گوشی، چشمان شما خسته نمی شود.

باتری ردمی 9A شیائومی

باتری دارای عمر طولانی است، تعداد چرخه های شارژ باتری 1000 است، این بدان معنی است که می توان آن را هر روز به مدت بیش از 2.5 سال بدون آسیب قابل توجه استفاده کرد. عمر باتری 25 درصد بیشتر از استاندارد بازار است.

افزایش قدرت پردازش

پردازنده MediaTek Helio G25 عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می دهد، با این تراشه تجربه ای بدون لگ دارید و با فناوری بازی HyperEngine می توانید بازی ها را راحت اجرا کنید و همه بازی ها را روانتر تجربه کنید.

دوربین و هوش مصنوعی

تمام لحظات مورد علاقه شما با دوربین 13 مگاپیکسلی هوش مصنوعی در رنگ های زنده ثبت می شود و خاطرات شما را جاودانه می کند.

با ویژگی زیباسازی دوربین سلفی با هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) زیبایی خود را بهتر و بیشتر ثبت کنید. با قابلیت Palm Shutter به راحتی سلفی های گروهی بگیرید، فقط کف دست خود را به دوربین نشان دهید تا تایمر سلفی فعال شود.

قفل گوشی خود را با تشخیص چهره هوشمند باز کنید. قفل گوشی را فورا با باز کردن قفل هوش مصنوعی باز کنید! تلفن شما چهره شما را می شناسد و فورا قفل آن را باز می کند.

طرح جدید جلا

قسمت عقب گوشی ردمی 9A این دستگاه دارای طراحی است که از لک شدن اثر انگشت جلوگیری می کند تا دستگاه همیشه نو و تمیز به نظر برسد. این مدل در 3 رنگ سبز طاووسی، خاکستری گرانیتی و آبی آسمانی عرضه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی Xiaomi Redmi 9A حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی Xiaomi Redmi 9A حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت"، کلیک کنید.