نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 8 2021 حافظه 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت

بررسی تخصصی شیائومی ردمی نوت 8 2021، 64 گیگابایت حافظه، 4 گیگابایت رم

مدل شیائومی ردمی نوت 8 2021

در رنگ های پرطرفدار و طراحی شیشه و نسبت نمایشگر به بدنه 90% با رنگ های سفید، آبی و مشکی زیبایی در دستان شما خواهد بود.

دوربین

دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی دارای ویژگی های بیشتری نسبت به ثبت تصاویر فوق العاده شفاف است. قابلیت پرتره، زاویه باز و دوربین ماکرو همه چیز را برای عکاسی یا عکاسی حرفه ای آماده می کند.

دوربین باکیفیت این مدل با رزولوشن 8000*6000 و امکان حالت شب سوپرپیکسلی و پشتیبانی از لرزشگیر EIS شما را شگفت زده خواهد کرد. مقایسه عکس ها و فیلم ها تنها تفاوت مدل 2021 با مدل های قبلی آن است.

با دوربین 120 درجه ضد انسداد یا شیب فوق‌العاده، میدان دید وسیع‌تری را برای عکس‌های مناظر خیره‌کننده در سفرهای خود ثبت کنید. با تشخیص صحنه هوشمند هوش مصنوعی، به طور خودکار به شما یادآوری می کند که حالت فوق عریض را فعال کنید.

با دوربین عمق و قابلیت تنظیم تاری پس زمینه، پرتره ها زیبایی شما را آشکار می کنند. حالت پرتره در این مدل حرفه ای است و تاری پس زمینه تا 25 برابر بیشتر از تنظیمات قبلی است.

با لنز ماکرو شاهکار مورد نظر خود را با جزییات شلوغی دقیق و واضح ثبت کنید، از فاصله 2 سانتی متری با پیکسل های با کیفیت و واید عکس ها به خوبی دیده می شوند.

با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و فیلترهای زیبا پرتره های حرفه ای بگیرید، الگوریتم های زیباسازی هوش مصنوعی به شما کمک می کند زیباتر شوید.

باتری

با ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت + شارژ سریع 18 وات، صفحه نمایش با گواهی استاندارد TÜV آلمان و تراشه Qualcomm Snapdragon 665 احساس یک پرچمدار را خواهید داشت. با موتور نسل سوم هوش مصنوعی پردازنده 8 هسته ای 2 گیگاهرتزی، از یک تجربه بازی فوق العاده لذت ببرید. نگران شارژ نباشید زیرا شارژر 18 واتی می تواند این گوشی را در عرض 2 ساعت از 0 تا 100 شارژ کند.

اسپیکر فوق العاده قدرتمند

این مدل دارای اسپیکر با کیفیت صدای عالی و ویژگی های تمیز کننده اتوماتیک و دوربین مخصوص طراحی شده برای بیس قدرتمند است تا در محیط های شلوغ و پر سر و صدا مشکلی ایجاد نشود.

محافظ صفحه نمایش و قاب پشتی

دارای محافظ قدرتمند Corning Gorilla Glass 5، صفحه نمایش و قاب پشتی گوشی ردمی نوت 8 آنها در برابر خوردگی آب و خط و خش تضمین شده اند و روکش نانو از گوشی در برابر قطرات آب محافظت می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 8 2021 حافظه 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 8 2021 حافظه 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت"، کلیک کنید.