نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10S حافظه 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت

بررسی تخصصی موبایل Xiaomi Redmi Note 10S 64GB 6GB RAM

گوشی Redmi Note 10S

با Xiaomi Redmi Note 10S محدودیت های خود را افزایش دهید. سری نوت 10 جهان را از شمال تا جنوب تسخیر کرده است، نگرش ما این است که بارها و بارها از انتظارات فراتر برویم. حالا نوبت شماست! مرزهای خود را گسترش دهید و استعدادهای خود را کشف کنید.

دوربین همیشه آماده کار است

به سراغ ماجراجویی های جدید بروید و خاطرات را ثبت کنید، گوشی چهار دوربینه Redmi Note 10S آماده ثبت بهترین لحظات روز و شب است. از مناظر دور تا نماهای نزدیک، همه چیز را به راحتی ثبت کنید.

از وضوح باورنکردنی لذت ببرید، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اجازه نمی دهد جزئیات کوچک را از دست بدهید.

از زیبایی خود فراتر بروید، از انتظارات فراتر بروید. حسی هنری به پرتره‌های خود اضافه کنید و در مقابل پس‌زمینه‌ی عالی متمایز شوید. درخشش شب را ثبت کنید و عکس های خیره کننده ای بگیرید، حتی در شرایط کم نور.

خود را برای حرفه ای شدن به چالش بکشید. حالت Pro-time Lapse به شما امکان می دهد آزادانه شاتر، ISO، تعادل رنگ سفید و سایر پارامترها را تنظیم کنید. کنترل مطلق در دستان شماست.

صفحه نمایش

داستان های خوب روی صفحه، برای رنگ های جذاب و صداهای غنی آماده شوید. با نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED از انواع سرگرمی ها در رنگ های روشن و پویا لذت ببرید.

چشمان همیشه آرام، در این گوشی سنسورهای نور 360 درجه به طور خودکار روشنایی را تنظیم می کنند. با حالت خواندن نسخه 3.0، خواندن متن در تلفن مانند خواندن یک کتاب است. نور کم دارای گواهینامه SGS که برای راحتی چشم شما طراحی شده است.

روشن کنید و ماجراجویی را ادامه دهید، عملکرد بازی خود را با سخت افزار قدرتمند افزایش دهید. پردازنده MediaTek Helio G95 با سرعت CPU تا 2.05 گیگاهرتز و سرعت GPU تا 900 مگاهرتز تضمین می کند که تلفن ردمی نوت 10S شما، همیشه با شما هماهنگ باشید.

باتری

شارژ سریع 33 واتی، آماده فوراً، شارژ سریع 33 واتی به شما امکان می دهد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را تنها در 30 دقیقه تا 54 درصد شارژ کنید و آن را در تمام طول روز شارژ نگه دارید.

طراحی شیائومی ردمی نوت 10 اس

عشق در نگاه اول، بدنه باریک ظریف با لبه‌های مخروطی، لبه‌های صاف و پشت خمیده ظاهری زیبا و حسی برتر ارائه می‌دهد. شما می توانید از بین 3 رنگ خاکستری، سفید و آبی انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10S حافظه 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت Xiaomi Redmi Note 10S حافظه 64 گیگابایت رم 6 گیگابایت"، کلیک کنید.