نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy S20 FE 5G رم 8 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت

بررسی تخصصی Samsung Galaxy S20 FE 5G 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 20 FE 5G از سری گوشی های S سامسونگ است که به دلیل ویژگی های بسیار خوب، گوشی رده بالایی است و رقیب سرسختی برای آیفون 12 است. قیمت این گوشی به دلیل کیفیت بالای دوربین، قدرت بالای پردازنده و ظرفیت بالای حافظه داخلی گران است. فروشگاه فروشگاه های اینترنتی با فروش نقدی این مدل گوشی را برای مشتریان خود آسان کرده است.

بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 20 FE 5G

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 20 FE 5G یک گوشی ایده آل با تمام ویژگی های مدرن در زمینه فناوری موبایل است. این مدل گوشی تازه وارد نیست زیرا گوشی S20 FE 5G در 23 سپتامبر 2020 به بازار عرضه شد که در بین کاربران آن بسیار محبوب است. سری S سامسونگ گوشی های رده بالایی با کیفیت عالی هستند. این محصول در زمینه فناوری گوشی های هوشمند به قدری چشمگیر است که رقیب سرسخت آیفون 12 به حساب می آید.کیفیت دوربین عالی، کار سریع به دلیل وجود پردازنده های قوی از نقاط قوت این گوشی است. در این قسمت قصد داریم با مشخصات، نحوه خرید، قیمت و بررسی کلی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 20 FE 5G آشنا شویم.

مشخصات کامل گوشی Samsung Galaxy S20 FE 5G چیست؟

مشخصات یک گوشی هوشمند رده بالا از چندین بخش تشکیل شده است که هر کدام به وضوح در زیر ارائه شده است:

  • بررسی مشخصات باتری گوشی سامسونگ S20 FE 5G
  • بررسی فناوری ارتباطات سامسونگ S20 FE 5G
  • نمای کلی سیستم های نرم افزاری سامسونگ S20 FE 5G
  • بررسی قدرت و سرعت سخت افزار گوشی سامسونگ S20 FE 5G
  • کیفیت طراحی گوشی سامسونگ S20 FE 5G
  • بررسی ابعاد و کیفیت صفحه نمایش و مشخصات کامل دوربین های گوشی Samsung S20 FE 5G

مشخصات باتری را بررسی کنید

باتری گوشی سامسونگ اس 20 FE 5G دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است که با اتصال در مدت یک ساعت و ده دقیقه تا 22 وات شارژ می شود. این مدل گوشی با توجه به پردازنده اسنپدراگون 865 مصرف انرژی بالایی خواهد داشت که با تنظیم نرخ رفرش از 60 باعث افزایش ماندگاری شارژ برای مدت زمان بیشتری می شود.

فن آوری های ارتباطی

فناوری ارتباطی گوشی سامسونگ S20 FE 5G شامل بلوتوث 5 مجهز به GPS و فناوری چیپ و رادیو با دریافت فرکانس بالا و اتصال وای فای می باشد.

مروری بر سیستم های نرم افزاری

دارای سیستم عامل اندروید 10 با قابلیت ارتقا به 11 و مجهز به رابط کاربری One UI 2.5. همچنین با امنیت بالا قابل تنظیم و مجهز به حسگر اثر انگشت بسیار با کارایی بالا است. همچنین مجهز به حسگرهای شتاب سنج و قطب نما بوده و دارای سنسور مجاورت مجازی است.

بررسی قدرت و سرعت سخت افزار

این گوشی به دلیل وجود 8 هسته مرکزی، یک هسته با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، 3 هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز از قدرت پردازش بسیار بالایی برخوردار است. دارای پردازنده اسنپدراگون 865 و پردازنده گرافیکی Adreno 650 قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم را دارد. این گوشی دارای سه مدل مختلف با سه نوع حافظه داخلی و رم است: 6 رم با 128 حافظه داخلی، 8 رم با 128 حافظه داخلی و 8 رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی. نصب و اجرای بازی های سنگین روی این گوشی مشکلی ندارد.

کیفیت طراحی گوشی

یکی از جذابیت های طراحی این گوشی وجود بدنه و فریم پلاستیکی مات در اطراف بدنه فلزی آلومینیومی و قاب جلویی شیشه ای است. اگر بدن کثیف شود، به راحتی تمیز می شود. این صفحه نمایش تخت دارد اما در پشت خمیده است تا موقعیت راحت در دست داشته باشد. گوشی موبایل Samsung Galaxy S20 FE 5G در شش رنگ قرمز، آبی، بنفش، سفید، سبز نعنایی، سفید و نارنجی طراحی شده است. ابعاد گوشی 159.8 x 74.5 x 8.4 و وزن آن 190 گرم است. امکان قرار دادن دو سیم کارت نانو با استفاده همزمان وجود دارد. در برابر نفوذ آب تا عمق یک و نیم متری به مدت نیم ساعت مقاوم است.

اندازه و کیفیت صفحه نمایش و مشخصات دوربین کامل را بررسی کنید

گوشی سامسونگ S20 FE 5G دارای کیفیت تصویر 2400*1080 پیکسل و وضوح فول اچ دی است. نرخ رفرش تصویر در این مدل گوشی 120 هرتز بوده و جزو بالاترین پنل ها می باشد. قابلیت نرخ فریم عالی عملکرد بسیار سریع صفحه نمایش را ایجاد می کند و تراکم 407 پیکسل در هر اینچ دارد. حاشیه کوچک صفحه نمایش یکی از نکات زیبایی این گوشی است که نسبت نمایشگر به بدنه را به 84.8 رسانده است. یک دوربین سلفی در وسط و بالا و سه دوربین در پشت که به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. دوربین اصلی این گوشی دوربین 12 مگاپیکسلی با برد وسیع، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض یعنی زاویه دید تا 123 درجه، دوربین 8 مگاپیکسلی با زوم سه گانه و همه سه با سنسور ضد لرزش با فوکوس خودکار مجهز شده است. مهم ترین ویژگی این گوشی مجهز بودن به دوربین جلو 32 مگاپیکسلی با کیفیت عالی و عرض وسیع است.

تفاوت Samsung Galaxy S20 FE 5G با مدل قبلی S20 FE 4G چیست؟

S20 FE 5G از نظر پردازنده و قدرت پردازشی هسته ها به دلیل فرکانس بالای هسته های سازنده، دوربین باکیفیت و زاویه دید 123 درجه و طول عمر باتری بالا و شارژ سریع، وجود 256 گیگابایت حافظه داخلی مزیت قابل توجهی نسبت به گوشی S20 FE 4G است

چگونه گوشی موبایل Samsung Galaxy S20 FE 5G بخریم؟

قیمت این گوشی با توجه به افزایش نرخ دلار و تورم نسبت به قبل افزایش یافته است. که خرید را برای اکثر علاقه مندان به یک گوشی رده بالا سخت کرده بود. فروشگاه های اینترنتی با افتتاح فروشگاه اینترنتی، خرید و فروش هر گونه گوشی سامسونگ با پرداخت گارانتی را برای هموطنان عزیز آسان کرده است. با مراجعه به سایت فروشگاه های اینترنتی می توانید از تمامی گوشی های سامسونگ به خصوص سامسونگ گلکسی اس 20 مدل FE 5G دیدن کرده و گوشی مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy S20 FE 5G رم 8 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy S20 FE 5G رم 8 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت"، کلیک کنید.