نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A33 5G ظرفیت 128 گیگابایت رام 8 گیگابایت

بررسی تخصصی تلفن همراه سامسونگ گلکسی A33 5G، ظرفیت 128 گیگابایت، رم 8 گیگابایت

اگر سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا پرچمدار خط تولید این شرکت است، گلکسی A53 5G جایگزینی وسوسه انگیز برای میان رده های مقرون به صرفه سری گلکسی A این شرکت است. A33 5G کمی ضعیف تر از A53 است، اما در عین حال یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ است.

Samsung Galaxy A33 5G مقرون به صرفه ترین تلفن 5G سامسونگ نیست، و همچنین بهترین دوربین، عملکرد یا نمایشگر یا هر چیز دیگری را در سری A ندارد، بلکه یک گوشی همه جانبه خوب است که جایی در وسط گلکسی قرار می گیرد یک محدوده

وضعیت اینجاست: این تلفن 5G با صفحه نمایش خوب و باتری بادوام برای هر کسی که دوست دارد فیلم های زیادی تماشا کند عالی است.

خوب، نه تنها این گوشی به طرز وحشتناکی شبیه A32 5G سال گذشته است (تفاوت های اصلی در رزولوشن صفحه نمایش و چیپ ست است)، بلکه شاید به اندازه A53 5G پیشرفته نباشد که در بیشتر زمینه ها بهبود یافته است و هزینه بسیار بیشتری دارد. .

تاریخ عرضه و قیمت Samsung Galaxy A33 5G

ما سامسونگ گلکسی A33 5G با قیمت ارز بریتانیا و استرالیا داریم، قیمت آن 329 پوند / 599 دلار استرالیا (تقریباً 430 دلار) است.

با این قیمت، این ارزان‌ترین گوشی 5G نیست که از سامسونگ یا سایر برندها دیده‌ایم – اما مقرون به صرفه‌تر از A53 5G است که 399 پوند / 699 دلار استرالیا قیمت دارد. همچنین بسیار ارزان‌تر از پرچمداران سامسونگ مانند گلکسی S22 است که قیمت آن 799 دلار / 769 پوند / 1249 دلار استرالیا است.

همچنین گران‌تر از گلکسی A32 5G است.

طراحی و صفحه نمایش

Samsung Galaxy A33 5G یک گوشی با اندازه متوسط ​​است و بسته به اندازه دست شما می تواند راحت یا کمی بزرگ باشد.

پشت دستگاه پلاستیکی است و برآمدگی دوربین کمی از مواد بیرون زده است. دکمه پاور، دکمه تنظیم صدا و پورت USB-C در لبه های گوشی وجود دارد، اما جک 3.5 میلی متری هدفون وجود ندارد.

شما می‌توانید گوشی را در رنگ‌های مشکی، سفید، هلویی یا آبی تهیه کنید، و ما دو گزینه آخر را به طرز دلپذیری جذاب دیدیم: آنها متمایز بودند، اما به روشی ظریف.

این گوشی دارای استاندارد IP67 است، بنابراین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است و دارای صفحه نمایش Corning Gorilla Glass 5 است، بنابراین باید بادوام نیز باشد.

صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 90 هرتز – هر دو مشخصات نسبت به A32 5G بهبود یافته اند. صفحه نمایش با یک بریدگی اشکی شکل تقسیم می شود که تنها قسمت کوچکی از صفحه نمایش را کاهش می دهد.

این یک پنل AMOLED است، به این معنی که رنگ‌ها روشن و زنده هستند، با کنتراست عالی – اگر دوست دارید از تلفن هوشمند خود برای پخش تلویزیون در اتوبوس یا تماشای فیلم در سفرهای طولانی استفاده کنید، این نمایشگر را دوست خواهید داشت.

دوربین ها و عمر باتری

چهار دوربین پشتی در Samsung Galaxy A33 5G وجود دارد، اما کمیت با کیفیت یکسان نیست. توانایی عکاسی این گوشی برای TikTokers یا اینستاگرامرهای شلوغ در شبکه های اجتماعی خوب است، اما عکاسان حرفه ای یا آماتور ممکن است شگفت زده شوند.

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است و سنسور عمق 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی به آن می پیوندد. خوب است که می‌بینیم سامسونگ از 2 مگاپیکسل ماکرو برای تکمیل لیست مشخصات استفاده می‌کند – 5 مگاپیکسل پیشرفت چشمگیری در نمای نزدیک ایجاد می‌کند.

همچنین لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) در اینجا وجود دارد که لرزش دست هنگام گرفتن عکس یا فیلم را جبران می کند – بسیاری از تلفن ها این ویژگی را دارند، اما تلفن های ارزان قیمت اغلب این ویژگی را ندارند.

تصاویر به نظر می رسید… خوب، “خوب” دقیقاً یک کلمه توصیفی نیست، اما اینجا جا می گیرد. عکس‌هایی که با این دوربین‌ها گرفته می‌شوند جایزه‌ای نخواهند برد، اما اگر در برنامه رسانه‌های اجتماعی انتخابی شما مانند مربع‌های کوچکی با آن‌ها رفتار شود، بسیار خوب خواهند بود. دوباره آن کلمه وجود دارد

طرفداران اسنپ چت خوشحال خواهند شد که بدانند اپلیکیشن دوربین سامسونگ اکنون فیلترهای AR فراوانی را ارائه می دهد تا شما را از رفتن به برنامه رسانه های اجتماعی گذشته نجات دهد. این ویژگی احتمالا برای مخاطبان بسیار خاص جذاب خواهد بود، اما این کاربران آن را دوست خواهند داشت.

این علاوه بر بسیاری از حالت‌های مفیدی است که گوشی‌های سامسونگ در گذشته ارائه کرده‌اند – حالت پرتره این شرکت با بسیاری از حالت‌های مختلف مانند Color Point که پس‌زمینه تک‌رنگ دارد و حالت Food با کاربری آسان، رقابت را شکست می‌دهد. – از یک جایگزین برای حالت Pro برای تنظیم نقطه کانونی برای عکس های کلوزآپ و Single Take استفاده کنید که به شما امکان می دهد از یک شی یا سوژه فیلم بگیرید و گوشی بهترین عکس ها را از آن می گیرد.

درباره باتری – خوب و بزرگ، 5000 میلی آمپر ساعت. یک بسته برقی به این بزرگی تقریباً مطمئناً یک روز کامل از استفاده شما دوام خواهد آورد، حتی اگر بدون وقفه بازی کنید – و ما انتظار داریم که تا روز دوم شما به خوبی دوام بیاورد.

شارژ 25 وات است که با گلکسی اس 22 مطابقت دارد – اما حتی در این محدوده قیمت، سازندگان تلفن چینی وجود دارند که شارژ بسیار بسیار سریع‌تری را ارائه می‌کنند. سامسونگ تخمین می زند که در نیم ساعت 50 درصد شارژ شود. ما این را به عنوان “خیلی کند” ارزیابی می کنیم.

عملکرد، مشخصات و نرم افزار

شاید نگرانی اصلی ما در مورد سامسونگ گلکسی A33 5G پس از استفاده از آن برای یک دوره آزمایشی کوتاه، این بود که استفاده از آن کمی کند بود. کشیدن انگشت بین صفحات در صفحه اصلی، باز کردن برنامه‌ها و استفاده از نرم‌افزار دوربین همیشه کمی بیشتر از سایر گوشی‌ها احساس ناراحتی می‌کند.

و ما این گوشی را با مدل های فوق گران قیمت Galaxy S و موارد مشابه مقایسه نمی کنیم – حتی با این قیمت، می توانید قدرت بسیار بیشتری از برندهایی مانند Motorola و Redmi دریافت کنید. ما هیچ بازی بازی نکرده‌ایم، اما انتظار داریم برداشت ما یکسان باشد – اما از آنجایی که به نظر نمی‌رسد این گوشی برای گیمرهای سخت‌افزاری موبایل هدف قرار گیرد، ناهمواری ممکن است مشکل اصلی نباشد.

چیپست Exynos 1280 است، یک جزء خانگی سامسونگ که دقیقاً سطح بالایی ندارد. ما این مورد را در بسیاری از رقبا ندیده‌ایم، بنابراین مقایسه آن با چیپ‌ست‌های گوشی‌های دیگر سخت است. چیزی که می دانیم این است که A53 5G نیز از آن استفاده خواهد کرد.

این تراشه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت شده است – این مقدار فضای خوبی برای گوشی با این قیمت است، اما اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، یک اسلات کارت micro SD وجود دارد که می تواند تا 1 ترابایت فضای اضافی را فراهم کند.

مانند برخی از تلفن های همراه میان رده و پریمیوم، A33 حالت گسترش رم را ارائه می دهد که به طور موقت فضای ذخیره سازی را به رم تبدیل می کند که می تواند به شما در انجام بازی ها یا کارهای فشرده کمک کند. این به خوبی کار می‌کند و 3 گیگابایت رم اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد، اگرچه اگر فضای ذخیره‌سازی خود را پر کنید – مثلاً پس از چند سال استفاده از تلفن، این ویژگی کار نخواهد کرد.

از منظر نرم افزاری، ما به اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4 سامسونگ نگاه می کنیم. هم آخرین نسخه اندروید گوگل و هم فورک سامسونگ بر روی بهبودهای سفارشی سازی تمرکز می کنند، از جمله Material You، که به شما فضای زیادی برای تغییر ظاهر و رنگ منوها و برنامه ها می دهد.

حرف آخر

مطمئناً می‌توانیم جذابیت Samsung Galaxy A33 5G را ببینیم و احتمالاً مخاطبان هدف خود را خوشحال می‌کند: کسانی که اغلب از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، مخصوصاً برای اشتراک‌گذاری عکس‌های خود. و افرادی که ویدیوهای زیادی را روی گوشی خود پخش می کنند.

با این حال، مطمئناً دستگاهی مقرون به صرفه است، و اگر می‌توانید پیش‌تر، A53 5G را از طریق این تلفن توصیه می‌کنیم: صفحه نمایش بزرگ‌تر، مجموعه دوربین بهتر، و هزینه زیادی ندارد.

با این حال، سری گلکسی A سامسونگ همیشه دستگاه‌های فریبنده‌ای با صفحه‌نمایش عالی و قیمت‌های پایین ارائه کرده است و A33 5G یک مدل جدید ارزشمند است که این شعله را حمل می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A33 5G ظرفیت 128 گیگابایت رام 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A33 5G ظرفیت 128 گیگابایت رام 8 گیگابایت"، کلیک کنید.