نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A03s حافظه 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی A03s با 32 گیگابایت حافظه و 3 گیگابایت رم

بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03s

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03s یکی از گوشی های موبایلی است که در 18 آگوست 2021 معرفی و عرضه شد که به دلیل قیمت بسیار مناسبش به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه شناخته می شود. سری گوشی های سامسونگ تنوع بسیار بالایی دارد و این گوشی را به دلیل قیمت مناسب می توان به عنوان ضمیمه این سری ارائه کرد.

گوشی موبایل A03s مشابه کلاس A02 خود است و تفاوت این دو مدل را می توان در حسگر اثر انگشت و سری پردازنده آن خلاصه کرد. در مورد طراحی آن می توان به صفحه نمایش بزرگتر و 3 دوربین در پشت آن اشاره کرد. برخلاف انتظار، این مدل تنها در 3 رنگ بسیار شیک و جذاب سفید، مشکی و آبی تیره عرضه شد.

البته در مورد رنگ، به دلیل بدنه پلاستیکی آن، نیاز به پوشش محافظ دارید و می توانید رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در یک بررسی کلی می توان گفت که با رنج قیمتی که در بازار وجود دارد، این گوشی بسیار مقرون به صرفه است و نمی توان انتظارات زیادی از یک تلفن همراه در این رنج قیمت داشت.

در زیر به بررسی مشخصات فنی این موبایل پرداخته تا بتوانید اطلاعات دقیقی از این محصول به دست آورید.

ویژگی های گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03s

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03s با استفاده از تراشه های 12 نانومتری انتظارات کاربر را برآورده کرده و مصرف انرژی بسیار مطلوبی را نشان می دهد. ضمن اینکه سرعت قابل قبولی در رده کاری خود دارد. مشخصات پردازنده تایوانی این گوشی که محصول مدیاتک است به خوبی از قابلیت های مختلف این دستگاه پشتیبانی می کند.

از نظر حافظه داخلی هم از تنوع زیادی استفاده نشد و در دو رنج 32 و 64 گیگ تولید شد. رم 3 و 4 مگابایتی سرعت قابل قبولی را در این مدل گوشی نشان می دهد. البته سامسونگ به این نکته توجه داشته است که برای ایجاد فضای بیشتر می توان با استفاده از کارت micro SD تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را افزایش داد.

رم 3 و 4 مگابایتی در این دستگاه می تواند با برنامه های سبک به خوبی کار کند و می توان گفت که این میزان رم بیش از نیاز است. از نظر طراحی می توان مشخصات این موبایل را دارای ابعاد 164.5 x 75.9 x 9.1 میلی متر عنوان کرد. بدنه پلاستیکی در این رنج قیمتی قابل قبول و معقول به نظر می رسد.

وزن 196 گرمی با بدنه پلاستیکی عجیب به نظر می رسد که در قسمت بررسی باتری قابل توجیه است. وجود نمایشگر یک دست به علاوه دوربین سلفی با بریدگی قطره ای در صفحه جلویی، طراحی زیبا و قابل قبولی را در این محصول نشان می دهد. طراحی این مدل گوشی سامسونگ بسیار جذاب و ساده است.

سه دوربین و یک فلاش در پشت طراحی شده است. نام برند سامسونگ در یک مستطیل کوچک در پشت گوشی، در پایین قابل مشاهده است. یکی از اقدامات خوب سامسونگ، ادغام حسگر اثر انگشت با دکمه پاور است که از فرمت کلاسیک و قدیمی جدا شده است.

نمایشگر گوشی

صفحه نمایش 6 و نیم اینچی با وضوح تصویر HD+ کیفیت بسیار خوبی را به شما نشان می دهد. استاندارد نسبت طول به عرض در این گوشی به خوبی رعایت شده است. تراکم پیکسلی 270 پیکسل در اینچ جزئیات تصویر را به خوبی نشان می دهد. در مورد نوردهی می توان گفت که در طول روز به خوبی می توان از آن استفاده کرد و به نرمی کار می کند.

نمایشگر این گوشی بیش از 80 درصد از پنل جلویی را اشغال می کند که درصد قابل قبولی است. صفحه نمایش بزرگ، تجربه ای عالی برای تماشای فیلم و گشت و گذار در اینترنت برای شما به ارمغان می آورد.

باتری A03

یکی از نقاط قوت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03s باتری آن با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که باعث سنگینی دستگاه می شود. شارژر سریع 15 واتی یکی از ویژگی های خوب این محصول است. شارژ این محصول از 0 تا 100 با باتری با ظرفیت بالا 2 ساعت زمان می برد که اگر سامسونگ قصد ارتقای سیستم شارژ این گوشی را داشت، افزایش قیمت قابل توجهی را به همراه داشت.

برای یک گوشی میان رده، این باتری یک ویژگی منحصر به فرد در نظر گرفته می شود که می تواند با شارژر استفاده شود زیرا می تواند استقامت بالایی در حفظ شارژ داشته باشد.

دوربین گوشی

سامسونگ و دوربین هایش یکی از ترکیب های موفق چند سال اخیر به حساب می آیند. دوربین گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03s از سه لنز، یک لنز 13 مگاپیکسلی برای عکاسی و دو لنز، یکی برای فوکوس و دیگری برای اندازه گیری عمق تشکیل شده است. با لنز سنسور عمق 2 مگاپیکسلی، می توانید عکس های پرتره بسیار خوبی بگیرید.

در صورت فوکوس خودکار می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید و از فاصله 3 سانتی متری به راحتی عکس بگیرید و اما دوربین جلو کیفیت قابل قبول 5 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و می توانید با این دوربین عکس هایی با کیفیت بالا ثبت کنید.

قیمت گوشی A03

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03s را می توان در دسته گوشی های موبایل میان رده و ارزان قیمت معرفی کرد. با توجه به قیمت دلار در ایران نمی توان قیمت ثابتی برای آن اعلام کرد اما در بازه قیمتی 3 تا 4 میلیون تومان می توان آن را با توجه به ویژگی های مختلف دسته بندی کرد.

این قیمت در بازار فعلی بسیار جالب است. در بازار جهانی این موبایل با قیمت 150 دلار به فروش می رسد که پیش بینی می شود با احتساب عوارض واردات، قیمت بیشتری در بازار داشته باشد.

خرید گوشی A03

شما می توانید گوشی موبایل Samsung Galaxy A03s را به راحتی از سایت های مختلف اینترنتی تهیه کنید. هنگام خرید به رنگ و سایر جزئیات مانند رم و ظرفیت حافظه توجه کنید. به یاد داشته باشید هنگام خرید از اصل بودن و آرسل و موم بودن محصول مطمئن شوید. داشتن قیمت مناسب در بازار فعلی یکی از ویژگی های خوب این دستگاه است که آن را به خریدی جذاب تبدیل می کند.

هنگام ثبت نام در رجیستری دستگاه می توانید با استعلام از اورجینال و نو بودن دستگاه مطمئن شوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A03s حافظه 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A03s حافظه 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت"، کلیک کنید.