نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 256 گیگابایت و رام 8 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 21 FE 5G با ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

در اینجا ما گلکسی اس 21 FE 5G را بررسی می کنیم، شاید گوشی مورد علاقه شما را بیشتر از هر مدل دیگری انتخاب کرده باشیم و بهترین گوشی را که سامسونگ ادعا می کند از علایق طرفداران الهام گرفته شده است تا بتوانید کارهای روزانه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. – راه خوب قالب را تجربه کنید. در یک نگاه، سریعترین چیپست، دوربین ممتاز و لبخند رضایت مصرف کننده.

طراحی

طراحی شده برای جلب توجه!

در دسترس بودن رنگ ممکن است بسته به کشور یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد.

رنگ

شما هر رنگی را دوست خواهید داشت. در اینجا طیف وسیعی از رنگ های پاستلی خنک وجود دارد که همه دوست دارند آن ها را داشته باشند. از زیتون و اسطوخودوس ظریف و در عین حال رنگارنگ گرفته تا گرافیت کلاسیک و سفید، می توانید یکی را متناسب با سبک خود پیدا کنید.

سفید

اسطوخودوس

سیاه

زیتون

اندازه

بسته بندی شده در 6.4 اینچ

Galaxy S21 FE 5G همه چیزهایی را که دوست دارید در اندازه 6.4 اینچ بسته بندی می کند، اندازه ای که برای ارتباط با دوستان، کشف علایق جدید، پخش زنده و نمایش های مورد علاقه شما ساخته شده است.

صفحه نمایش

شما نمی توانید چشم خود را بردارید

SUPER SMOOTH 120HZ
هیچ چیز کاملا صاف نیست.

نرم‌ترین صفحه ناوبری سامسونگ گلکسی اس 21 FE 5G با فرکانس فوق‌العاده صاف 120 هرتز به شما کمک می‌کند و از خرید آن متشکریم. نرخ تازه‌سازی را برای صاف کردن فید شما بهینه می‌کند و به شما امکان می‌دهد زمان پاسخ سریع لمسی را در حالت بازی تجربه کنید. برای شکست دادن آخرین غول عالی است.

تمام صفحه

یک صفحه نمایش بزرگ که با یک دست می توانید آن را نگه دارید
صفحه نمایشی جذاب که آنقدر غیر واقعی است که واقعیت را فراموش می کنید. نه تنها برای نمای وسیع‌تر، حاشیه‌ها به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابند، بلکه نمایشگر پویا AMOLED 2X در Galaxy S21 FE 5G، رنگ‌های زنده و زنده را حتی در نور شدید خورشید ارائه می‌کند.

CORNING® GORILLA® GLASS VICTUS™

صفحه نمایش سخت

Gorilla® Glass Victus™ قوی ترین شیشه در گوشی های هوشمند Samsung Galaxy است. «وای گوشیم افتاد» دیگر جزء جملات شما نیست. در مقایسه با Galaxy S20 FE قبلی. Corning® Gorilla® Glass Victus™ فقط روی جلد موجود است. این گوریلا گلس بادوام ترین شیشه ای است که تاکنون در گوشی های هوشمند سامسونگ ساخته شده است.

دوربین

چیزهای زیادی برای لبخند زدن وجود دارد.

دوربین PRO-GRADE هر عکسی را حماسی می کند. در پنل دوربین پشتی، تنظیمات دوربین سه گانه را خواهید دید که دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو است. و در جلو یک دوربین سلفی فوق العاده 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

دوربین ممتاز گلکسی S21 FE 5G چنین محتوایی را بدون دردسر ارائه می‌کند و عکس‌ها و ویدیوهای فوق‌العاده واقعی را با جزئیات عالی ثبت می‌کند.

پرتره

خوب به نظر می رسد، مانند کیفیت استودیو خوب.

اصلی

کور کردن

استودیو

مونو بالا

مونو کم

پس زمینه

نقطه رنگی

حالت پرتره سوژه شما را در فوکوس قرار می دهد. فقط یک افکت اضافه کنید تا به عکس حالت کلی بدهد، سپس آن را مستقیماً در رسانه های اجتماعی خود آپلود کنید.

سلفی

سلفی را به آثار هنری تبدیل کنید

بدون فیلتر، بدون ترس. با دوربین جلو 32 مگاپیکسلی سلفی های زیبایی بگیرید. ویژگی‌های شما برجسته و اصلاح می‌شوند تا در همه شبکه‌های اجتماعی شما بهترین ظاهر را داشته باشید.

دو ورودی

هم بازیگر و هم کارگردان باشید

بازی و وبلاگ خود را مانند یک حرفه ای ارتقا دهید. هنگام عکس‌برداری بین دوربین‌ها جابه‌جا شوید یا فوراً عکس‌العمل و واکنش OMG خود را تماشا کنید تا ویدیوهایی که در یک برداشت آماده آپلود هستند.

حالت شب

امشب و هر شب بی زحمت نگاه کنید.

نور کم را به نقطه برجسته فید خود تبدیل کنید. با دوربین جلو 32 مگاپیکسلی که بهترین سلفی های شما را حتی در شب می گیرد. پردازش چند فریم هوش مصنوعی رنگ و جزئیات بیشتری را نشان می دهد، بنابراین عکس های شما با کیفیت بالاتر و نویز کمتری ثبت می شوند.

بزرگنمایی فضایی 30 برابر

دور اما نزدیک

https://rcel.ir/wp-content/uploads/2022/03/galaxy-s21-5g_fe_space-zoom.mp4 با زوم فضایی 30 برابری گلکسی اس 21 FE 5G، می توانید از همه چیز عکس بگیرید، حتی از بیشترین عکس ها. کتیبه های کوچک نمونه ای از متون روی قوطی. و قفل زوم را در کنار خود دارید تا لرزش را در بزرگنمایی های بالاتر کاهش دهید.

عملکرد قوی اشتیاق شما را تقویت می کند

پردازنده

سریعترین تراشه ما تا به امروز در Galaxy S21 FE 5G است

پردازنده ای که سخت کار می کند تا بتوانید سخت بازی کنید. همراه با فناوری کم مصرف، این تراشه به قدری سریع، قدرتمند و هوشمند است که می توانید به راحتی بازی های گرافیکی سنگین و چند وظیفه ای را تجربه کنید.

باتری تمام روز

خداحافظ کابوس

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با نمایشگر و پردازنده کم مصرف کار می کند تا حتی در 5G دوام بیاورد، بنابراین می توانید قسمت های بیشتری را تماشا کنید، زمان بیشتری را با گوشی خود بگذرانید و کمتر نگران باتری باشید و مهمتر از همه، آخرین نسخه های 6 و 7 را ببینید.

اقلام ضروری

HYPERSPEED 5G

سرعت 5G که شما را دیوانه می کند
چرا منتظر تماشای نمایش های مورد علاقه خود یا آپلود محتوای آخرین ماجراجویی خود باشید؟ با Hyperfast 5G.8 عکس ها و ویدیوها را در یک فلش به اشتراک بگذارید.

IP68

گوشی خیس؟ بدون عرق
برای حدود 30 دقیقه از گوشی شما در برابر بریدگی، سقوط و تا عمق 1.5 متری آب محافظت می کند.

سپر راحتی چشم

دید درد چشم
صفحه نمایش Infinity-O به کاهش نور آبی مضر در شب کمک می کند تا بتوانید به راحتی برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید

شارژ فوق العاده سریع

بیش از 50 درصد شارژ در 30 دقیقه
زمانی که باتری شما تمام شده و فرصتی برای صبر کردن ندارید، می توانید تنها با چند دقیقه شارژ گوشی خود را ساعت ها شارژ کنید.

شارژ بی سیم سریع

شارژ سریع بی سیم 2.0
بدون نیاز به اتصال به برق سریع روشن می شود. به سادگی گوشی خود را روی یک شارژر سازگار قرار دهید تا به سرعت به 12 درصد برگردید.

اشتراک بی سیم

شارژ را حتی در هنگام شارژ به اشتراک بگذارید
چندوظیفه ای فقط برای برنامه ها نیست. می توانید از گوشی خود برای شارژ هدفون، ساعت یا حتی گوشی دوستانتان استفاده کنید

امنیت

طناب مخملی دیجیتالی شده است
Samsung Knox امنیت کامل سخت افزاری و نرم افزاری را برای محافظت از داده های شما در زمان واقعی ارائه می دهد.

نکات مهم

  • در دسترس بودن رنگ ممکن است بسته به کشور یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد.
  • اندازه صفحه نمایش گلکسی S21 FE 5G، به صورت مورب، 6.4 اینچ در مستطیل کامل و 6.3 اینچ شامل گوشه های گرد است. منطقه قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه های گرد و سوراخ دوربین کوچکتر است.
  • پشتیبانی از حالت بازی ممکن است بسته به برنامه متفاوت باشد.
  • زوم فضایی 30 برابری شامل زوم اپتیکال 3 برابر و زوم با وضوح فوق العاده تا 30 برابر است. بزرگنمایی بیش از 3 برابر ممکن است تصویر را کاهش دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 256 گیگابایت و رام 8 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 256 گیگابایت و رام 8 گیگابایت"، کلیک کنید.