نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ A12 Nacho رم 4 گیگابایت و ظرفیت 64 گیگابایت

بررسی تخصصی گوشی موبایل سامسونگ A12 Nacho با 4 گیگابایت رم و ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ A12 Nacho

سامسونگ اخیرا A12 Nacho را عرضه کرده است که تغییرات بزرگی نسبت به مدل قبلی دارد. اولین تغییر ارتقا اندروید از 10 به 11 و تغییر بعدی ارتقای پردازنده است که هشت هسته ای (4×2. .35 گیگاهرتز Cortex-A53 & 4×1.8 گیگاهرتز Cortex-A53) به هشت هسته ارتقا یافته است. هسته (4×2.0 گیگاهرتز Cortex-A55 و 4×2.0 گیگاهرتز Cortex-A55). A12 Nacho در رنگ های مشکی، آبی و قرمز موجود است که در مدل قبلی سفید موجود بود.

صفحه نمایش بزرگتر به معنای فضای بیشتر برای پخش محتوا است

اندازه تصویر فیلم‌ها، بازی‌ها و عکس‌های خود را با نمایشگر 6.5 اینچی Infinity-V Galaxy A12 افزایش دهید و ببینید چه چیزی را از دست داده‌اید. به لطف فناوری HD+، تمام محتوای ویدیویی شما روشن، با کیفیت و شفاف دیده می شود.

طراحی حس خوبی دارد و عالی به نظر می رسد

گلکسی A12 عناصر زیبا و طراحی ساده را با رنگ های کلاسیک ترکیب می کند. منحنی های بهبود یافته باعث می شود در دست گرفتن آن راحت باشد و کار با صفحه نمایش آسان شود. به سادگی از بین سیاه، سفید، قرمز و آبی انتخاب کنید.

کیفیت عکاسی را با دوربین چهارگانه موبایل بالا ببرید

با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی از لحظات به یاد ماندنی با جزئیات دقیق عکس بگیرید. میدان دید خود را با دوربین فوق عریض گسترش دهید. با دوربین عمق فوکوس را سفارشی کنید یا با دوربین ماکرو روی جزئیات زوم کنید.

دوربین فوق عریض، ذخیره تصاویر بسیار عریض بیشتر

دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، شبیه به چشم انسان، دنیا را با میدان دید 123 درجه می بیند و چشم انداز بیشتری را به هر چیزی که با دوربین می گیرید اضافه می کند.

دوربین ماکرو به جزئیات کوچک توجه می کند

با دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی از نزدیک نزدیک شوید و جزئیاتی را که قبلاً از دست داده اید کاوش کنید. این دوربین یک افکت بوکه طبیعی را روی عکس های شما اعمال می کند و باعث می شود سوژه شما از پس زمینه متمایز شود.

با دوربین عمق سنجی دقیق تر فوکوس کنید

دوربین عمق 2 مگاپیکسلی به شما امکان می دهد عمق میدان را در عکس های خود تنظیم کنید. با یک ضربه ساده، می توانید به راحتی پس زمینه پشت سوژه خود را محو کنید و تنظیمات را برای عکس های پرتره با کیفیت بالا تنظیم کنید.

دوربین سلفی، سلفی هایی که توجه همه را به خود جلب می کند

با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گلکسی A12 و فوکوس زنده، گرفتن سلفی های عالی که تصویر شما را برجسته می کند و پس زمینه را محو می کند، آسان است.

شارژی که به شما امکان می دهد تمام کارهای روزانه خود را انجام دهید

با این باتری سرعت شما کاهش نمی یابد و با موفقیت از پس کارهای روزمره خود بر می آیید. باتری 5000 میلی آمپری به شما امکان می دهد بدون وقفه به کار خود ادامه دهید و با عملکرد شارژ سریع 15 واتی می توانید گلکسی A12 خود را به سرعت شارژ کنید.

به خودتان فضای بیشتری برای بازی یا پردازش بدهید

گلکسی A12 از یک پردازنده هشت هسته ای با 3 یا 4 گیگابایت رم برای عملکرد سریع و بهینه برای بازی ها یا کارهای مداوم استفاده می کند. می توانید از 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی برای ذخیره اطلاعات مهم خود استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ A12 Nacho رم 4 گیگابایت و ظرفیت 64 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ A12 Nacho رم 4 گیگابایت و ظرفیت 64 گیگابایت"، کلیک کنید.