نقد و بررسی گوشی موبایل اپل iPhone 13 mini ظرفیت 128 گیگابایت

بررسی تخصصی اپل آیفون 13 مینی با ظرفیت 128 گیگابایت

آیفون 13 مینی

قدرت فوق العاده

آیفون 13 مینی دارای صفحه نمایش فوق العاده روشن و طراحی بادوام است که عکاسی در سطح سینمایی را بسیار آسان می کند. تراشه ای با سرعت فوق العاده و عمر باتری بسیار بیشتر که زندگی شما را تغییر می دهد.

صفحه نمایش و طراحی

صفحه نمایش آیفون 13 مینی فوق العاده رنگارنگ، شفاف و بسیار روشن است. صفحه نمایش OLED مشاهده و پاک کردن نور خورشید را آسان می کند و در مصرف باتری صرفه جویی می کند. علاوه بر این، این صفحه نمایش هم در برابر آب و هم در برابر گرد و غبار مقاوم است.

حالت فیلم در آیفون 13 مینی

در این حالت به صورت خودکار جلوه های عمق و فوکوس خودکار را در ویدیوهای خود ایجاد کنید. سطح جدیدی از داستان را به صحنه هایی که فیلمبرداری می کنید بیاورید. حالت سینما نیز در دوربین سلفی TrueDepth موجود است.

دوربین دوگانه و پیشرفته برای آیفون 13 مینی

دوربین کاملاً عالی است، یک پیشرفت بزرگ برای عکس‌ها و فیلم‌های بهتر. یک دوربین با زاویه باز نور بیشتری می گیرد. با تثبیت کننده نوری، تصویربرداری مبتنی بر حسگر و دوربین فوق عریض، جزئیات بیشتری را در قسمت های تاریک عکس های شما نشان می دهد. طراحی مورب جدید با دوربین عریض و سنسور بزرگتر در همان فضای قبلی قرار می گیرد.

عمر باتری آیفون 13 مینی را افزایش دهید

عمر باتری بسیار طولانی تر است و زندگی شما را تغییر خواهد داد. اکنون زمان بیشتری برای تماشا، بازی و چیزهای دیگری که دوست دارید خواهید داشت. در آیفون 13 مینی، با یک بار شارژ می توانید تا 17 ساعت پخش ویدئو داشته باشید.

چیپست اپل A15 Bionic

سرعت را افزایش می دهد، دوربین را بهبود می بخشد، قدرت را بهینه می کند. ویژگی های جدید دوربین مانند حالت سینما و حالت های عکاسی و بازی با گرافیک بالا از تراشه A15 Bionic استفاده می کنند. علاوه بر این، عملکرد افزایش یافته و عمر باتری افزایش یافته است. این تراشه عملکرد سریعی دارد و سال‌ها این قدرت را به همراه خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی گوشی موبایل اپل iPhone 13 mini ظرفیت 128 گیگابایت" هستید؟ با کلیک بر روی گوشی هوشمند، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی گوشی موبایل اپل iPhone 13 mini ظرفیت 128 گیگابایت"، کلیک کنید.