نقد و بررسی کیت فلاش استودیویی گودکس Godox SK300II-V Studio Flash Kit

بررسی تخصصی کیت فلش استودیو Godox SK300II-V

نقد و بررسی Godox SK300II

کیت فلاش استودیو دو نوری SK300II از Godox برای عکاسانی طراحی شده است که در حال حرکت به نور با کیفیت استودیو نیاز دارند. این کیت شامل دو سر فلاش SK300II است که هر کدام دارای پایه ای سبک هستند. همچنین یک سافت باکس 23.6 در 35.4 اینچی، دو چتر 40 اینچی، یک بازتابنده استاندارد جدید و یک کنترل از راه دور بی سیم XT16 با برد 328 اینچی ارائه شده است. یک کیت سفت و سخت و قابل جابجایی برای نگهداری و حمل و نقل موجود است.

بررسی بارق استودیو Godox SK300II

با شماره راهنما 58 متر، SK300II Studio Strobe از Godox یک منبع فلاش متعادل با نور روز 5600K است که هسته ای محکم و ویژگی های راحت را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. هد دارای زمان بازیافت 0.1 تا 1 ثانیه با مدت زمان فلاش 1/2000 ثانیه است. قدرت از 1/16 تا توان کامل متغیر است و در 40 مرحله قابل تنظیم است، در حالی که چراغ مدل سازی 150 وات دارای یک حالت متناسب است که به شما امکان می دهد جلوه های نوری خود را پیش نمایش کنید و یک حالت درصدی که روشنایی را از 5 تا 100 درصد تنظیم می کند. تنظیمات از طریق دکمه های روی پنل پشتی قابل دسترسی هستند و بر روی یک صفحه نمایش LCD با خوانایی آسان نمایش داده می شوند. گزینه‌های راه‌اندازی عبارتند از کابل همگام‌سازی، دکمه تست، و راه‌اندازی برده. SK300II دارای یک سیستم رادیویی 32 کاناله X1 است که امکان کنترل عملکرد بی سیم را با خرید جداگانه فرستنده XT16، FT16 یا X1 TTL فراهم می کند. هد همچنین دارای عملکرد ضد قبل از فلاش است که کار با دوربین های کامپکت و سایر دوربین هایی که از پیش فلاش استفاده می کنند آسان تر می کند. وزن SK300II یک کیلوگرم و نهصد گرم است که امکان مونتاژ یک کیت با دو یا چند سر را بدون نیاز به چنگ زدن به دور یک کیسه سنگین فراهم می کند. SK300II دارای پایه لوازم جانبی Bowens در جلو است که به آن امکان می دهد از اصلاح کننده های Godox و همچنین لوازم جانبی بسیاری از سازندگانی که از این سیستم استفاده می کنند استفاده کند. هد دارای پایه کج است و با برق 100-120 VAC کار می کند.

سیستم Wireless X داخلی 2.4 گیگاهرتز

از کنترل از راه دور بی سیم TTL X1 و همچنین کنترل از راه دور XT16 یا FT16 برای کنترل بی سیم برق هد، نور مدل سازی، راه اندازی و موارد دیگر استفاده کنید. این سامانه دارای 32 کانال رادیویی و 16 گروه می باشد.

بازیافت سریع و مدت زمان چشمک زدن

SK300II دارای 0.1 تا 1 ثانیه بازیافت و 1/800 تا 1/2000 ثانیه مدت زمان فلاش است.

تنظیم دقیق برق

قدرت را می توان از 1/16 تا 1/1 در 40 مرحله تنظیم کرد. لامپ مدل سازی 150 وات دارای 3 حالت خاموش، متناسب و درصد (5 تا 100 درصد) می باشد.

رابط

صفحه کلید و دکمه های چند منظوره. صفحه LCD تنظیمات و عملکردها را نشان می دهد.

فرستنده و گیرنده

ماشه فلاش بی سیم Godox XT-16 با کنترل برق 2.4G

سیستم کنترل برق بی‌سیم Godox، ماشه و فرستنده کنترل بی‌سیم فلاش XT-16 روی کفش داغ نصب شده‌اند و فرستنده 2.4G راه‌اندازی از راه دور و همچنین تا هشت مرحله کنترل برق بی‌سیم را برای فلاش‌های منتخب مجهز به XTR -16 فراهم می‌کند. . این گیرنده دارای یک سیستم رادیویی قابل اعتماد 2.4 گیگاهرتز با برد چشمگیر 328 اینچی همراه با انتخاب 16 کانال است. کاربران می توانند تا 1/250 ثانیه را همگام کنند و دارای تنظیمات کنترل قدرت چندگانه برای عملکرد فلاش یا فلاش استودیویی است. همچنین با دو فلاش کار می کند. یافتن آسان باتری های AA فلاش های سازگار Godox: سری Wistro، Quicker، Quicker D، QT، Gemini GT، Gemini GS، DE و DP

مشخصات

بی سیم
  • کانال: 16
  • برد بی سیم: 328 اینچ / 100 متر
  • فرکانس رادیویی: 2.4 گیگاهرتز
مشترک
  • سرعت همگام سازی 1/250 ثانیه
نصب
  • پا داغ
برقی
  • نوع باتری: 2 x AA
از نظر فیزیکی
  • ابعاد فرستنده: 3.8 x 2 x 1.5 اینچ / 97.6 x 49.9 x 37 میلی متر
  • وزن: 2.1 اونس / 60 گرم
اطلاعات بسته بندی
  • وزن بسته بندی: 136 گرم
  • ابعاد جعبه: (L x W x H) 8 x 5.5 x 2 “

چتر انعکاسی گودوکس (سیاه/سفید، 33 اینچ)

این چتر بازتابنده 33 اینچی از Godox پرتو لامپ مورد استفاده را نرم و عریض می کند. فضای داخلی سفید کنتراست متوسطی را نسبت به کیفیت نور خنثی منعکس می کند، در حالی که نمای بیرونی مشکی از افت نور از طریق سایه جلوگیری می کند.

مشخصات

از نظر فیزیکی
  • اندازه: 33.0 اینچ / 83.8 سانتی متر
  • رنگ داخلی سفید
  • رنگ بیرونی مشکی
اطلاعات بسته بندی
  • وزن بسته بندی: 272 گرم
  • ابعاد جعبه: (L x W x H) 23.5 x 2.2 x 2.2 اینچ

کیف چرخدار سخت گودوکس CB-04

کیف چرخ‌دار سخت CB-04 از Godox با ابعاد 30.7 در 9.4 در 9.4 اینچ، می‌تواند کیت دو یا سه لامپ همراه با لوازم جانبی را در خود جای دهد و برای دنده‌های سری Smart، Mini Pioneer و Mini Master ایده‌آل است. با طراحی چمدان مانند مسافرتی و چرخ های غلتکی، دسته بالایی به شما امکان می دهد به راحتی کیف را روی سطوح صاف بغلتانید و آن را به یک کوله پشتی ایده آل تبدیل کنید. برای مسافت های کوتاه، تسمه های هر طرف کیف را می توان با یک دسته قابل جابجایی به هم متصل کرد.

این کیس یک محفظه اصلی جادار برای اکثر لوازم جانبی ارائه می‌دهد که با زیپ بسته می‌شود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در داخل آن امن می‌ماند. یک جیب زیپ دار در قسمت داخلی در تعبیه شده است که برای لوازم کوچک یا وسایل روزمره قرار می گیرد. در نهایت، یک پنجره شفاف در جلوی کیف به شما امکان می دهد یک برچسب نام یا شماره تلفن را برای شناسایی آسان در هنگام سفر بچسبانید.

  • قاب سخت 30.7 x 9.4 x 9.4 اینچی می تواند دو یا سه کیت نور را در خود جای دهد.
  • طراحی شده برای چراغ های سری Smart، Mini Pioneer و Mini Master
  • محفظه اصلی جادار
  • یک جیب زیپ دار در داخل درب برای لوازم جانبی کوچک
  • دسته بالایی و دو چرخ در خط به شما این امکان را می دهد که به راحتی کیف را در هنگام سفر بچرخانید
  • تسمه های حمل در دو طرف به یک دسته برای حمل و نقل در مسافت های کوتاه متصل می شوند
  • امکان وارد کردن اطلاعات شخصی برای جلوگیری از گم شدن کیف

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیت فلاش استودیویی گودکس Godox SK300II-V Studio Flash Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیت فلاش استودیویی گودکس Godox SK300II-V Studio Flash Kit"، کلیک کنید.