نقد و بررسی کيت باتومی گودکس Godox TL120 RGB Tube Light

بررسی تخصصی کیت نور لوله گودوکس TL120 RGB

بررسی Godox TL120

خلاقیت درونی خود را آزاد کنید و صحنه را با چراغ لوله LED TL120 RGB از Godox روشن کنید. با ارائه کنترل‌های رنگی پیشرفته و چندین گزینه کنترل سیمی و بی‌سیم، این نور تا 685 لوکس در 3.3 اینچ (5600K) ساطع می‌کند و دارای محدوده دمای رنگ متغیر 2700 تا 6500K برای برنامه‌های ثابت و ویدیویی است. با گسترش اندازه چراغ‌های لوله TL30 و TL60، طول 4 اینچی این لامپ به شما امکان می‌دهد به راحتی مناطق بزرگ‌تر را روشن کنید، در حالی که طراحی قابل رویت کردن گزینه‌های نصب بی‌شماری منحصر به فرد را ارائه می‌دهد.

باتری داخلی این لامپ 2.5 ساعت کارکرد با توان کامل را به شما می دهد. علاوه بر این، TL120 را می توان به صورت محلی یا از طریق DMX، کنترل از راه دور اختیاری یا برنامه Godox Light در فواصل 98 تا 164 کنترل کرد. شامل آداپتور برق و کیف حمل است.

مزایا

  • قابلیت چند رنگ با درجه بالای CRI/TLCI 96/98 برای دقت رنگ
  • کنترل‌های RGB، HSI، CCT، Gel و FX برای طیف وسیعی از جلوه‌های خلاقانه
  • 39 جلوه ویژه از پیش تعیین شده از جمله چرخه RGB، فلاش، مهمانی، فلاش، لامپ شکسته، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی، ماشین پلیس، کامیون آتش نشانی، آمبولانس، موسیقی، SOS و غیره.
  • شکل جمع و جور و طراحی قابل انباشته شدن به شما امکان می دهد نور را به روش های خلاقانه زیادی نصب کنید.
  • شامل دو گیره 1/4 اینچ 20 برای نصب آسان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کيت باتومی گودکس Godox TL120 RGB Tube Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کيت باتومی گودکس Godox TL120 RGB Tube Light"، کلیک کنید.