نقد و بررسی نور باتومی گودکس Godox TL30 RGB Tube 2-Light Kit

بررسی تخصصی کیت 2 لایت لوله گودوکس TL30 RGB

نمای کلی Godox TL30

ایده‌آل برای کاربردهای ثابت و ویدیویی، TL30 RGB LED Tube Light از Godox یک چراغ لوله فشرده 1 اینچی است که برای جلوه‌های عملی درون دوربین و مخفی شدن در فضاهای کوچک ایده‌آل است. تقریباً در هر مکانی جا می‌شود و در عین حال دارای چندین رنگ، کاهش نور 0-100 درصد و طیف گسترده‌ای از جلوه‌های خلاقانه چند رنگ است. نور باطری تا 740 لوکس با روشنایی 100 درصد ساطع می کند، به مدت یک ساعت با قدرت کامل کار می کند و از طریق پورت USB-C از هر منبع USB شارژ یا اجرا می شود.

با همه تطبیق پذیری آن، راه اندازی و استفاده TL30 آسان است. کنترل آسان با کنترل‌های آنالوگ داخلی و نمایشگر OLED یا با برنامه رایگان Godox Light برای گوشی شما از طریق بلوتوث تا فاصله 98 اینچی. آهنرباهای داخلی به شما این امکان را می دهند که آن را به هر سطح فلزی متصل کنید و هر انتهای لوله دارای یک سوکت رزوه ای 1/4 اینچی تا 20 برای نصب راحت است. علاوه بر قابلیت حمل، یک بند مچی و کیف حمل نیز ارائه شده است.

مزایا

  • محدوده دمای رنگ گسترده از 2700 تا 6500K با CRI/TLCI بالا 97/99
    36000 رنگ موجود، حالت‌های رنگی RGB/CCT/HSI و تنظیمات سبز/سرخابی
  • 13 افکت قابل تنظیم شامل چرخه RGB، فلاش، لیزر، فلاش، لامپ شکسته، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی، ماشین پلیس، کامیون آتش نشانی، آمبولانس و SOS

قاب ضد آب گودوکس برای لامپ لوله LED TL30

این محفظه ضد آب برای چراغ لوله LED TL30 از Godox به نور اجازه می دهد تا در محیط های خشن و مرطوب استفاده شود یا برای استفاده در زیر آب قرار گیرد. این محصول از پلاستیک شفاف، ضخیم و مقاوم ساخته شده و دارای قفل و بند مچی محکم است.

شبکه گودوکس برای لامپ لوله LED TL30

این جلوپنجره لوله LED TL30 از Godox گسترش پرتو نور لوله LED را محدود می کند و به شما امکان می دهد خروجی را هدایت کنید، نشت را کنترل کنید و به برجسته کردن بهتر سوژه کمک کنید. توری از پارچه ساخته شده و برای نگهداری آسان تا می شود.

کانکتور Godox 2 برای لوله نور LED TL-30

این کانکتور 2-Light TL-30 LED Light Tube از Godox دارای دو فرول نر رزوه ای 1/4″-20 برای اتصال انتهای چراغ های LED TL30 است. ترکیب چندین لوله امکان ایجاد چندین طول نوار نوری را فراهم می کند.

کانکتور نور گودوکس 8 برای لوله نور LED TL30

این کانکتور 8 نوری برای لوله نور LED TL-30 از Godox دارای هشت انتهای رزوه ای 1/4″-20 برای اتصال انتهای چراغ های LED TL30 است. این کانکتور امکان اتصال حداکثر هشت چراغ را برای تنوع فراهم می کند. از آرایه های روشنایی

گیره نگهدارنده لوله نور LED Godox TL30

گیره نگهدارنده لوله LED LED TL30 به لوله نور LED TL30 اجازه می دهد تا برای موقعیت یا قرار دادن به پایه یا براکت متصل شود. دو سوکت نصب رزوه ای 1/4 اینچ 20 وجود دارد.

کیف کیت سبک گودوکس TL30 4

کیف TL30 4 Light Kit Case از Godox یک کیف جمع و جور برای حمل تمام اجزای کیت LED 4 Light TL30 است. این کیف زیپی دارای محفظه های جداگانه و دسته حمل است.

ظرفیت

  • لوله نور 4 x TL30
  • بند مچ 4 برابر
  • صفحه فلزی 12 برابر
  • 2x جلوپنجره TL-G30
  • 4 عدد کابل برق USB-C
  • 4 عدد گیره نگهدارنده TL-C2
  • 4x TL-M2 2x کلاچ سبک
  • 1 x TL-M8 8 x کانکتور سبک وزن
  • 12x چسب قلاب و حلقه
  • 2 عدد کیسه ضد آب TL-W30

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی نور باتومی گودکس Godox TL30 RGB Tube 2-Light Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی نور باتومی گودکس Godox TL30 RGB Tube 2-Light Kit"، کلیک کنید.