نقد و بررسی مانیتور‌ گودکس Godox 5.5″ 4K HDMI GM55 Touchscreen On-Camera Monitor

بررسی تخصصی مانیتور دوربین لمسی Godox 5.5 اینچی 4K HDMI GM55

بررسی Godox GM55 5.5 اینچی 4K HDMI

مانیتور دوربین لمسی 5.5 اینچی 4K HDMI Godox GM55 یک مانیتور دوربین 5.5 اینچی با طراحی پلاستیکی سبک، صفحه نمایش لمسی 1080p و ورودی و خروجی HDMI است که از سیگنال های دوربین DCI 4K24 و UHD 4K30 پشتیبانی می کند. خروجی این امکان را به شما می دهد که به یک فرستنده بی سیم متصل شوید تا سایر اپراتورها بتوانند تصویر روی مجموعه را نظارت کنند. GM55 همچنین دارای یک پورت هدفون و یک پورت کنترل دوربین اختصاصی برای کنترل شروع/توقف ضبط و سایر عملکردهای اساسی دوربین‌های انتخابی از طریق کابل‌های اختیاری کنترل Godox است. مانیتور دارای صفحه باتری سری L در پشت است و یک پورت برق DC برای کابل های برق اضافی ارائه می دهد. علاوه بر این، یک پورت خروجی DC برای روشن کردن تعدادی از دوربین‌ها از مانیتور در نظر گرفته شده است. باتری و سیم برق جداگانه فروخته می شود.

GM55 به شما امکان می دهد تا 25 LUT 3 بعدی را از طریق اسلات کارت SD وارد کنید، که دارای یک پوشش محافظ است، همانطور که درگاه کنترل دوربین نیز این کار را انجام می دهد (اسلات SD فقط برای وارد کردن LUT ها است). ویژگی های نرم افزاری گسترده GM55 مانند رنگ کاذب و وکتورسکوپ را می توان با صفحه لمسی از طریق یک رابط کاربری ساده با عنوان در سمت چپ و نقاط تنظیم در سمت راست تنظیم کرد. آنها به شما امکان می دهند تمرکز، نوردهی و سایر عوامل را با جزئیات بیشتری نظارت کنید. منو را می توان تا حدی با چرخ اسکرول در بالا کنترل کرد. شش دکمه عملکرد نیز در بالا ارائه شده است که می تواند با عملکردهای نظارتی نرم افزار انتخابی شما برای فراخوانی سریع بارگذاری شود. سه پورت نصب 1/4-20 در بالا، پایین و سمت راست ارائه شده است که امکان نصب افقی و عمودی را فراهم می کند. یک آداپتور پایه کفش برای اتصال مانیتور به کفشک دوربین یا قفس قفس گنجانده شده است. همچنین شامل سایه ای نازک و جمع شونده که به مانیتور متصل می شود تا نور خورشید را در فضای باز مسدود کند.

ویژگی های نظارت بر نرم افزار:

  • 709 فضای رنگی را ضبط کنید
  • رنگ کاذب
  • گورخر
  • شکل موج
  • وکتوروسکوپ
  • هیستوگرام
  • کمک متمرکز
  • نشانگر ایمنی
  • نشانگر مرکزی
  • صدا سنج
  • افزایش دهد
  • خطوط شبکه
  • نسبت تصویر (تا 2.35:1 آنامورفیک)
  • تصویر را ورق بزنید

امکانات

  1. صفحه نمایش 5.5 اینچی: دستگاه دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است که به شما امکان مشاهده تصاویر و فیلم های خروجی را می دهد.
  2. رزولوشن 4K: این صفحه نمایش می تواند تصاویری با وضوح 4K نمایش دهد که تصاویری با جزئیات و وضوح بالا ارائه می کند.
  3. پورت HDMI: دستگاه دارای یک پورت ورودی HDMI است که به شما امکان اتصال دوربین ها، دوربین های ورزشی، دوربین های با کارایی بالا و سایر دستگاه های خروجی HDMI را می دهد.
  4. خروجی هدفون: GM55 دارای یک پورت هدفون است که به شما امکان می دهد صدا را نظارت کنید و مستقیماً از دوربین یا دستگاه های دیگر به صدا گوش دهید.
  5. کنترل دوربین: این دستگاه دارای یک پورت کنترل دوربین است که به شما امکان کنترل عملکردهای اولیه دوربین مانند شروع، توقف و ضبط را می دهد.
  6. کوچک و سبک: ابعاد GM55 34 x 90 x 154 میلی متر و وزن 318 گرم، آن را به یک دستگاه قابل حمل و سبک تبدیل کرده است.

می توانید از این دستگاه برای نظارت بر خروجی تصاویر و فیلم ها از دوربین ها و سایر دستگاه های دارای خروجی HDMI استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی مانیتور‌ گودکس Godox 5.5″ 4K HDMI GM55 Touchscreen On-Camera Monitor" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی مانیتور‌ گودکس Godox 5.5″ 4K HDMI GM55 Touchscreen On-Camera Monitor"، کلیک کنید.