نقد و بررسی لنز کانن EF 16-35mm f/2.8L III USM

لنز Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM

لنز Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM با طراحی اپتیکال خود، یک لنز زوم با زاویه دید عریض از سری لنزهای معروف L است انحرافات و وضوح بالا هر دو پوشش SWC و ASC نیز برای کاهش نور بیش از حد در صحنه و سایه ها برای افزایش کنتراست و دقت رنگ روی عناصر اعمال می شوند.

علاوه بر طراحی اپتیکال برتر، این لنز همچنین دارای یک موتور فوکوس خودکار اولتراسونیک حلقه‌ای شکل است که فوکوس خودکار سریع، دقیق و تقریباً بی‌صدا را ارائه می‌دهد. این موتور در فوکوس دستی پیوسته نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. این لنز هم در برابر آب و هم در برابر گرد و غبار مقاوم است و برای جلوگیری از اثر انگشت و لکه بر کیفیت تصویر، عناصر جلو و عقب آن نیز با فلوئور پوشانده شده است.

لنز زوم زاویه باز 16-35 میلی متری با دوربین های DSLR فول فریم EF و APS-C که فاصله کانونی 25.6-56 میلی متر دارند سازگار است.

حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 عملکرد ثابت و انتقال نور عالی را در سراسر محدوده زوم ارائه می دهد.

هر دو پوشش (SWC) و پوشش (ASC) روی عناصر لنز اعمال می شوند تا نور و سایه پس زمینه را کاهش دهند تا نور کافی در صحنه وجود داشته باشد.

یک موتور حلقه فوکوس خودکار اولتراسونیک همراه با یک سیستم فوکوس داخلی، CPU با سرعت بالا و الگوریتم‌های AF فوکوس خودکار سریع، دقیق و تقریباً بی‌صدا را تضمین می‌کند.

از آنجایی که این لنز از سری L است، در برابر گرد و غبار و رطوبت برای کار در شرایط محیطی نامطلوب ساخته شده است.

پوشش فلوئور روی عناصر از لنز در برابر اثر انگشت و لکه محافظت می کند.

دیافراگم نه تیغه ای آن به بهبود کیفیت نقاط خارج از فوکوس کمک می کند.

کیفیت تصویر با لنز Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن EF 16-35mm f/2.8L III USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن EF 16-35mm f/2.8L III USM"، کلیک کنید.