نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM

بررسی تخصصی لنز Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM

لنز Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM این یک لنز با فاصله کانونی 55-250 میلی متر و لنز دیافراگم 5.6-4 است که فاصله کانونی عکاسی پرتره تا تله فوتو را پوشش می دهد. این لنز مجهز به سیستم تثبیت کننده تصویر است که لرزش دوربین را به حداقل می رساند و امکان عکاسی بدون سه پایه در نور کم را فراهم می کند.

موتور فوکوس گام به گام STM در طراحی لنز تعبیه شده است که فوکوس صاف، بی صدا و روان را فراهم می کند که برای ضبط برنامه های ویدیویی و همچنین سوژه های متحرک مفید است. سیستم فوکوس عقب، سرعت بالای پردازنده و بهبود الگوریتم AF نیز سرعت کلی AF را افزایش می دهد. علاوه بر این، جلوی لنز در حین فوکوس نمی چرخد ​​تا استفاده از فیلترهای پلاریزه را تسهیل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS STM"، کلیک کنید.