نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM

بررسی تخصصی لنز Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM

لنز Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM یک لنز زوم فوق العاده با زاویه دید گسترده، قابلیت پویایی رسا و بدنه سبک، برای تمام دوربین های EOS با پایه EF-S مناسب است.

این لنز با فاصله کانونی 10-22 میلی متر و دیافراگم 3.5-4.5، به شما این امکان را می دهد که به سوژه خود بسیار نزدیک شوید و تفاوت اندازه بین سوژه نزدیک و پس زمینه آن را اغراق کنید. عکاسان خلاق از این پدیده برای ایجاد کنتراست عالی بین سوژه و پس زمینه استفاده می کنند. موتور اولتراسونیک (USM) فوکوس خودکار این لنز را صاف و بی صدا می کند.

این لنز به طور خاص برای دوربین های دیجیتال با سنسورهای اندازه APS-C طراحی شده است و دارای سه جزء غیر کروی و یک جزء پراش فوق العاده کم برای به حداقل رساندن انحرافات لنز است، در حالی که پوشش Super Spectra سایه ایجاد می کند و خروجی نور شدید دوربین را از طریق یک سنسور کنترل می کند. از هود لنز نیز می توان برای کاهش شعله ور شدن شدید استفاده کرد.

این لنز مجهز به سه عنصر غیرکروی و همچنین یک عنصر شیشه ای Super-UD برای به حداقل رساندن انحرافات در تمام فواصل کانونی است.

موتور اولتراسونیک حلقه ای شکل (USM) فوکوس خودکار فوق العاده آرام، سریع و دقیق را ایجاد می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لنز کانن Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM"، کلیک کنید.